سندباد : بزرگترین سایت تجارت الکترونیک شرکت ها در ایران

سندباد به عنوان بزرگترین شرکت تجارت الکترونیک B2B در ایران فعالیت خود را از سال 1394 شروع کرد. تجارت B2B یا Business to Business در واقع همان تجارت شرکت با شرکت می باشد در واقع قسمتی از زنجیره ی تولید یک محصول که شامل مواد اولیه تولید یک محصول و تجهیزات می باشد را می توان با استفاده از معاملات B2B تامین کرد. سندباد به عنوان یک شرکت تجارت الکترونیک B2BB ایرانی با بوجود آوردن محیطی الکترونیکی برای ارتباط شرکت ها با یکدیگر از پیشگامان توسعه ی این نوع تجارت  در کشور ایران می باشد.

با استفاده از سندباد:

به هر نوع مبادله اطلاعات مربوط با امور تجاری و داد و ستد از طریق ابزار الکترونیکی پرداخت. سندباد به عنوان بزرگترین شرکت تجارت الکترونیک B2B در ایران با استفاده از سیستم به روز و هوشمند خود تمامی فاکتورهای اساسی برای تجارت الکترونیک B2BB که شامل سیستم های ارتباطی، سیستم های مدیریت داده و امنیت می باشد را فراهم می سازد.

سندباد با ایجاد بستری مناسب برای تمامی فروشندگان، خریداران، صادرکنندگان و واردکنندگان به کسب و کار آن ها رونق می بخشد و محیطی با تمام امکانات لازم و همگام با فناوری روز برای معرفی خدمات و محصولات تمامی تامین کنندگان ایجاد کرده است.

سندباد با ایجاد فهرستی از تمامی شرکت‌های عضو و طبقه بندی محصولات امکان یافتن آسان و سریع خدمت و یا محصول موردنظر را برای تمام خریداران فراهم کرده است و کافی ست مخاطب برای پیدا کردن محصول مورد نظر خود نام آن را در قسمت جست و  جوی سایت وارد نماید تا علاوه بر محصول مورد نظر شرکت های ارایه دهنده‌ی آن محصول برای او نمایش داده شود.

سندباد با حمایت از تولیدات ملی و شرکت های ایرانی در صدد جمع آوری کلیه کسب و کارهای نوپا ، متوسط و برند در یک دهکده تجارت الکترونیک بین المللی می باشد.

سندباد سبک جدید تجارت

  سندباد | صادرات | واردات