آیا دوست دارید با کم‌ترین زحمت برای همیشه درآمد مناسب کسب کنید؟

آیا دوست دارید فقط با یک‌بار معرفی یک عضو جدید به کارستان، مادام‌العمر پورسانت بگیرید؟

آیا اهل ارتباط با دیگران هستید و دوست دارید از این مهارت خود به درآمد خوب و دایمی برسید؟

کارستان این فرصت را مهیا کرده است تا شما بدون هیچ زحمتی به صورت اینترنتی یا تلفنی یا حضوری از هر کجای ایران عزیز که باشید با ما همکاری کنید و پورسانت بگیرید آن هم مادام‌العمر.

بعد از عضویت در کارستان و از منوی "معرفی‌های من" و کلیک روی فعال‌سازی این گزینه، شما یک عدد مشخص به عنوان کد معرف خود دریافت خواهید کرد که با اعلام این کد به دیگران به صورت تلفنی یا حضوری یا حتی با گذاشتن لینک مرتبط با این کد در اینترنت و صفحات شبکه‌های اجتماعی و ... شما می‌توانید دیگران را به عضویت در کارستان تشویق نمایید. هر عضوی که به این طریق وارد کارستان شود و در زمان ثبت‌نام کد اختصاصی شما را به عنوان معرف ثبت کند یا با لینک شما به سایت وارد شود، در تمام درآمدهای وی شما نیز سهیم خواهید شد و مادامی که این عضو معرفی شده توسط شما در کارستان خرید و فروش و درآمدی کسب کند، پورسانت مشخصی به حساب شما واریز خواهد شد، بدون این‌که دیگر زحمت خاصی برای شما نیاز باشد.

مطمئن باشید با توجه به پتانسیل‌های زیادی که برای عضویت و فعالیت افراد و شرکت‌ها و اصناف از سراسر کشور در کارستان وجود دارد با یک حرکت کوچک و معرفی خدمات و امکانات خاص کارستان جهت افزایش درآمد این دوستان، خواهید توانست منبع درآمد مشخصی برای همیشه برای خود ایجاد کنید.

 فعال‌سازی سیستم پورسانت مادام‌العمر

 جدول پورسانت مادام‌العمر از درآمدهای سایت

 

راهنمای ایجاد فروشگاه اینترنتی رایگان برای همه در کارستان

کسب درآمد با بازاریابی حضوری و اینترنتی برای همه با پورسانت مادام‌العمر

کسب درآمد با ارائه مشاوره و کار از راه دور برای همه در کارستان

کسب درآمد با همکاری مستقیم با تیم اجرایی و مدیریتی کارستان

کسب درآمد با فروش فایل‌ها،‌ جزوات، طرح‌ها، پروژه‌ها و ... برای همه در کارستان

 

 اگر سوالی دارید تماس بگیرید:

04134760015