ارثیه 12 میلیون دلاری برای سگ:

هلمسلی، از ثروتمندان و میلیاردرهای آمریکا، صاحب یک سگ بنام ترابله،  که در سن 86 سالگی و قبل از مرگش، وصیت میکنه 12میلیارد از ثروتش را برای سگش باقی میگذاره که باقیمانده عمرش را در رفاه و آسایش بگذرانه و جالب توجه اینکه این خانم، 2 نوه از نوه هاش را از ارث محروم و به دیگر نوه ها 5 میلیون دلار میده و اون هم به شرطی که سالی یه بار برن سر قبر پدرشون.و  جالت تر اینکه وصیت میکنه زمانی که سگش مرد، اون رو در کنار خانم هلمسلی خاک کنن.

 

همه دارایی برای ساخت کتابخانه ضد زن:

ایوا زینک به اندازه ای از زنان متنفر بود که وصیت میکنه بعد مرگش، تموم ثروتش رو برای ساخت یه کتابخونه خرج کنن به شرطی که در این کتابخونه هیچ ناشر، نویسنده، مترجم و کارمند و خلاصه هیچ خانمی حضور نداشته باشه و روی تابلوش بنویسن: ورود خانمها ممنوع.

اما این وصیت اجرا نشد....چرا که یکی از دختراش مانع اجرای وصیت پدرش میشه.

دادن ثروت به شرط استعمال روزانه یک نخ سیگار:

همسر برات دلش نمیخواست شوهرش سیگار بکشه ومانع اینکار شوهرش میشد...نا اینکه برات به تلافی این کار خانمش، وصیت میکنه تموم 330 هزار پوند ثروتش به شرطی برای خانمش میمونه که هر روز یه نخ سیگار بکشه.

 

وصیت برای شاخه گل روزانه:

جک بنی و ساید مارکس اونقده به هم علاقه دارن که جک قبل مرگش با گلفروشی محل سکونتش به توافق میرسه که بعد از مرگش، هر روز یه شاخه گل رز سرخ واسه همسرش بفرسته.

  کارستان

  omid SABZ

  اطلاعات عمومی و جالب و خواندنی

  وصیت نامه...عجیب...ارثیه...کتابخونخه...شاخه گل