پیشنهادهایی برای کسب درآمد در منزل

همه ما علاقه داریم تا زمان بیشتری را با خانواده بگذرانیم و در عین حال کسب و کاری فعال و پویا داشته باشیم که به راحتی و رفاه بیشتر منجر شود.

 در اینجا پیشنهادهایی برای کسب درآمد در منزل عنوان شده که تمام افراد می توانند با توجه به توانایی، خلاقیت و پشتکار به موفقیت چشمگیری دست یافته و از کنار خانواده بودن لذت فراوانی ببرند:

1. طراحی اپلیکشن های موبایل:

طبق تحقیقات، آپ ها یا مرورگرهای تلفن همراه برای تمام کسب و کارها ضروری بوده و کسب و کارها، تیم و یا سازمان و یا بودجه کافی برای ایجاد آپ ندارند. در نتیجه افرادی که به عنوان فریسنلر، در این زمینه کار می کنند می توانند در منزل با طراحی اپلیکشن برای سازمانهای مختلف، به کسب درآمد بپردازند و مشتریان بسیاری پیدا کنند.

2. خدمات مالی و  حسابداری:

با افزایش تکنولوژی پیشرفته، شرکتها و سازمانها بجای اینکه حسابدارانی را استخدام کنند که به آنها حقوق تمام وقت بدهند سعی می کنند حسابدارانی اینترنتی استخدام و از وجود آنها استفاده کنند بنابراین حسابداری نیز می تواند برای خبرگان این شغل درآمدزایی خانگی را به دنبال داشته باشد.

3. هنرهای دستی:

آشنایی به هنر می تواند برای علاقمندان به آن درآمدزا باشد  از جمله هنرها می توان به: خیاطی، قلاب بافی، ساخت انواع گل ها، سفال سازی، نقاشی روی پارچه و ظروف و ....اشاره نمود. البته ناگفته نماند برای پیشبرد کار و درآمد بیشتر، انتشار نمونه کارهای هنری در سایتها و یا داشتن وبلاگ شخصی می تواند در این زمینه بسیار کارساز باشد.

4. تدریس:

می توان با ثبت نام در سایتهایی که برای این امر ایجاد شده اند  در منزل با تدریس به کسب درآمد پرداخت و یا اینکه با مراجعه به موسسات و آموزشگاهها، دانش آموز و یا دانشجویان را آموزش داد.

5. ترجمه:

آشنا بودن به زبانهای زنده دنیا مزیتهای بسیاری برای افراد دارد که علاوه بر اینکه در مسافرت، آسوده هستند در کسب درآمد نیز بسیار کارساز است چرا که برای ترجمه متون می توانند با ایجاد وبلاگ و یا ثبت نام در سایتهایی با کاربرد ترجمه به عنوان مترجم به کسب درآمد بپردازند.

و یا:

فروش عکسهای قیمتی در سایتهای مرتبط با عکس و عکاسی.

پشتیبانی آنلاین.

دستیاری آنلاین و مجازی.

انجام پروژه های آنلاین.

یادگیری فارکس در مبادلات اقتصادی و بازرگانی.

نوشتن مقالات انتقادی.

برنامه ریز همایشها و سمینارها.

برنامه ریز مراسمات و جشن ها.

نویسندگی برای سایتها.

در انتها می توان گفت کسب درآمد در منزل چه به صورت آنلاین و چه به صورت آفلاین فواید بیساری دارد که از جمله آنها می توان گفت:

وقت آزاد است.

رییس خود هستی و نیازی به اطاعت امر نداری.

هر زمان که اراده کنی ، کار مهیا و آماده می باشد.

و.....

 

 

 

  omid SABZ

  ایده‌های جالب برای راه‌اندازی کسب و کار جدید

  کسب درآمد...منزل...پیشنهاد