17 عادت مثبت برای موفقیت

می خواهیم 17 عادت که باعث موفقیت شما خواهند شد را بررسی کنیم با ایده باران همراه شوید:

 

موفقیت

1.یک سرگرمی ورزشی را که می توانید در طول سال انجام دهد را انتخاب کنید.در غیر این صورت، شیوه زندگی بی تحرک را که در زندگی خود شروع کرده اید در آینده نیز ادامه می دهید، که باعث وضعیت بدی برای کمر و دستگاه گوارش و به طور کلی تمام بدن شما می شود. نشستن طولانی مدت بدون فعالیت های ورزشی ممکن است شما را بکشد.

2. نکات کلیدی هر روز خود را بنویسید. ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما نشان دهنده آن است که شما چگونه روز خود را گذرانده اید. پژوهش دانشگاه هاروارد نشان می دهد که کمتر از 15 دقیقه انعکاس کارهای خود در پایان روز می تواند شما را در کار سازنده تر کند.

3.هر روز با یک غریبه صحبت کنید.هرغریبه یک فرصت است. فرصت یافتن یک دوست جدید، فرصت دریافت ایده های جدید، فرصت خلاص شدن از ترس صحبت با غریبه ها ، فرصت شروع یک سرمایه گذاری جدید و خیلی موارد بیشتر.بنابراین روابط دوستانه خود را تا جای که به ضرر شما نباشد گسترش دهید.

4. یاد بگیرید شنونده خوبی باشید. مردم عاشق آن هستند که در مورد خودشان صحبت کنید، پس توانایی خود را که به آنها اجازه انجام این کار را می دهد پرورش دهید.

5.زمان کمتری هدر دهید.زندگی از روزها تشکیل شده است، روز از ساعت، ساعت از دقیقه و شما اگر زمان خود را مدیریت نکنید، نخواهید فهمید که این زمان ها چگونه می گذرند.

6. خوشبختی را در روند دستیابی به رویاهای خود پیدا کنید. به جای سرگردان کردن زندگی خود در کارهایی که مجبور هستید انجام دهید سعی کنید سراغ کارهایی بروید که دوست دارید انجام دهید.

7.دوستی های قوی ایجاد کنیدو با مردم مهربان باشید.شما بیشتر از آنچه شما فکر کنید شبیه دوستان خود هستید، پس در انتخاب دوست دقت لازم داشته باشید.

8.تجربه های خود را تنوع بخشید.با گسترده تر کردن تجربه های زندگی خود، خلاق تر می شوید ایده های بهتری را بدست می آورید.

9. در پول خود صرفه جویی کنید.مقدار کمی از پول خود را به صورت همیشگی ذخیره کنید و آن را به راحتی از دست ندهید.

10. با افراد مسن بیشتر در ارتباط باشید.آنها بیشتر از شما در جایی بوده اند، بیشتر کاری را انجام داده اند، بیشتر زندگی کرده اند و آن ها داستان های زیادی برای گفتن به شما دارند.

11. مدیتیشن را شروع کنید.که مغز شما را قادر می سازد که هر روزه با جنون مبارزه کنید.

12. یاد بگیرید کاری را با ترس و شک و تردید شروع کنید.همه این احساسات را تجربه کرده اند، اما تعداد کمی از مردم یاد می گیرند که چگونه سالم با آنها کنار بیایند.

13.بیرون بروید.تمام وقت ماندن در خانه کار آسانی است. به پیاده روی بروید و ذهن خود را خالی کنید.

14.با افرادی که با شما متفاوت هستند آشنا شوید. سعی کنید با افرادی که با شما هم عقیده نیستند و نگرش های متفاوتی نسبت مسائل مختلف دارند آشنا شوید، که باعث بهتر شدن قدرت تصمیم گیری می شود.

15. همه چیز را ثبت کنید.دانستن تاریخ زمانی که چیزی اتفاق افتاده می تواند برای پیش بینی نسبت به اتفاقاتی که قرار است در آینده اتفاق بیفتد، بسیار مفید باشد.

16. رمان بخوانید.داستان ها موجب “شبیه سازی عاطفی و شناختی” می شوند. رمان ها باعث می شوند که شما تجربه هایی را که افراد دیگر در زندگی خود داشته اند را حس کنید.

17.اهداف حداقلی را تنظیم کنید. 15صفحه در روز کتاب بخوانید، روزی 25 درازنشست بروید، از نخ دندان استفاده کنید.به این ترتیب شما می توانید پروژه های بزرگ تر را به موارد کوچک روزانه تبدیل کنید.

  کارستان

  saeed ahmadi

  آموزش‌های کاربردی کسب و کار

  17 عادت مثبت برای موفقیت | موفقیت | عادات موفقیت | مسیر موفقیت