بررسی یک ژاکت تکنولوژیک

لباس‏های تکنولوژیک حالا کم کم به زمین رقابت شرکت‌ها تبدیل شده و پس از معرفی Tec Jacket 2.0 که عنوان تکنولوژیک‏ترین ژاکت دنیا را از آن خود کرده بود حالا نوبت به یک ژاکت تکنولوژیک جدید رسیده است.

 

 

ژاکت جدید که PowearIN نام دارد امکانات قابل‌توجهی هم برای حمل و هم اتصال دستگاه‏های دیجیتالی در شرایط آب و هوای نامساعد را دارد. PowearIN با شعار« ژاکتی ورای تصورات شما» عرضه شده که شامل جیب‏های مختلف برای اتصال به تلفن، هدفون و سایر دستگاه‏های دیجیتالی است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این ژاکت امکان شارژ دستگاه‏هاست که از این طریق کاربر می‏تواند تمام دستگاه‏های دیجیتالی قابل حمل یا پوشیدنی خود را شارژ کند. این ژاکت ۵ آداپتور شارژ دارد که می‏تواند به‌طور همزمان دستگاه‏ها را با استفاده از دو باتری ۵ هزارمیلی‏آمپری شارژ کند. همچنین این ژاکت به سیستم شارژ بی‏سیم مجهز است که می‏توان موبایل‏ها را به‌طور اتوماتیک و با گذاشتن آن در جیب مخصوص شارژ کرد.

اتصال به عینک یا ساعت هوشمند برای شارژ از جمله قابلیت‏های این ژاکت است و انواع و اقسام پورت‏های اتصال مانند میکروUSB یا Apple Lightning adapters را پشتیبانی می‏کند. ژاکت PowearIN به جز شارژ می‏تواند به همه دستگاه‏های دیجیتالی متصل شود و از طریق دکمه گرد و پنج دکمه روی آن فرامین مختلفی مانند گرفتن عکس، روشن کردن فلاش، کنترل موسیقی، روشن و خاموش کردن شارژر  را انجام داد.

 

همچنین این ژاکت این امکان را فراهم می‏کند که نام خود را به چهل رنگ مختلف از طریق یک لیبل دیجیتالی روی لباس نمایش دهید. این لباس همچنین به لامپ‌های LED مجهز است که می‏تواند شبیه چراغ‏های روی کلاه عمل کند و در تاریکی مسیر جلوی روی کاربر را روشن کند. در زمانی که هوا گرم باشد یا از سنگینی آن خسته شده باشید این ژاکت را می‏توان به‌صورت یک کوله پشتی در آورد و به پشت انداخت.


یک نکته دیگر در مورد این ژاکت این است که می‏توان آن را با ابزارهای مختلف یا اصطلاحا ماژول‏های مختلف مجهز کرد. در واقع به جای خرید همه امکانات می‏توان تنها تکنولوژی‏های مورد نیاز کاربر را خرید و به آن مجهز کرد. این ژاکت هم‌اکنون از طریق کیک‏ استارتر در نسخه ساده خود با قیمت ۲۴۹ دلار به فروش می‏رسد و قیمت نسخه کامل آن ۳۵۹ دلار است. نسخه کامل آن شامل ویژگی‏های ضد سرقت یا ضد تداخل مغناطیسی (برای تلفن همراه یا کارت‏های اعتباری) است.

  کارستان

  saeed ahmadi

  دانستنی‌ها و اطلاعات عمومی

  تکنولوژیک | اخبار تکنولوژیک | لباس هوشمند | لباس تکنولوژیک