هر آنچه در مورد کنکور و ترفندهای موفقیت در آن باید بدانید.

یک دانش آموز کنکوری باید دارای چه ویژگی هایی باشد که بتواند در کنکور سراسری رتبه مناسبی را از آن خود کند؟ این سئوال و سوالاتی از این دسته به نوعی به دنبال یافتن قواعدی است که هر دانش آموز کنکوری باید خودش را در مسیر آن قرار دهد. معمولا وقتی ما می خواهیم در هرموضوعی یک کار جدی داشته باشیم باید خودمان را در مسیر اصلی آن موضوع قرار دهیم ...

شما در هر مقطعی بخواهید در آزمون کنکور شرکت کنید این کتاب برایتان مفید است و مطمئنا با مطالعه آن خواهید توانست هم در تست زنی نتیجه بهتری بگیرید و هم رتبه و جایگاه بهتری کسب کرده و در رسیدن به رشته و دانشگاه دلخواه خود قدم بردارید.

این کتاب به گونه‌ای آماده شده است که هم برای دانش آموزان دبیرستان و پیش دانشگاهی و پشت کنکوری ها ( البته اگر دیگر مفهومی داشته باشد! ) و نیز دانشجویانی که می‌خواهند در مقطع بالاتر کنکور بدهند مفید باشد.

در این کتاب با توجه به رشد و گسترش آموزش های مجازی و نیز برخی شرایطی که برای ادامه تحصیلات در کشورهای خارجی فراهم شده است، این موارد به طور نسبتا خوبی معرفی و بحث شده‌اند تا افرادی که تمایل و توانایی این گونه تحصیلات را دارند نیز با شرایط آنها آشنا گردند. به طور کلی در این کتاب با مباحث زیر آشنا خواهید شد که هر کدام در مقطع خاصی برای شما بسیار ضروری و حیاتی هستند و باید تمام قسمتها را به طور کامل مطالعه فرمایید و رعایت کنید:

- نحوه مطالعه مطالب مختلف در زمینه‌های درسی

- نحوه شرکت در آزمون و تست زدن و ...

- نحوه برنامه ریزی بلند مدت برای موفقیت در تحصیل و کنکور

- آشنایی با شرایط و مقررات و ضوابط کنکور سراسری

- آشنایی با نحوه و شرایط ورود به دانشگاه بدون کنکور

- آموزش مجازی و اینترنتی و دانشگاههای مربوطه

- نحوه تعیین پاسخ درست تستها بدون داشتن معلومات: مهندسی معکوس

- مدیریت زمان برای استفاده بهینه از زمانهای مرده روز

- آشنایی با نحوه انتخاب رشته در دانشگاه سراسری و آزاد و ...

- ساخت و استفاده از ابزارهای کمک آموزشی

- روشهای تند خوانی و تقویت حافظه و مطالعه موثر

  خلیل رضوی

  کتاب، مجله و نشریه | برنامه‌های کاربردی

راهنمای خرید: بعد از پرداخت آنلاین مبلغ فوق برای خرید این فایل، یا خرید از اعتبار حساب، لینک دانلود فایل به نشانی ایمیل اعلام شده شما ارسال خواهد شد. این لینک امکان ۵ بار استفاده برای دانلود فایل را فراهم می‌کند. لطفا آدرس ایمیل خودتان را صحیح وارد کنید.