چگونه در وضعیت بد اقتصادی کسب و کار خود را رونق دهیم؟ (52 تاکتیک برای افزایش فروش در دوران رکود)

هر کسب و کاری همواره با موانع و رکودهایی مواجه می‌شود. این رکود می‌تواند محلی یا منطقه‌ای یا حتی بین‌المللی و جهانی باشد. در حال حاضر هم نوعی رکود به صورت عمومی و جهانی و بخصوص در کشور ما وجود دارد که باعث می‌شود کسب و کارهای مختلف تولیدی و خدماتی نتوانند آن طور که شایسته است به ارائه محصول یا خدمت بپردازند و به سودآوری برسند و بتوانند هزینه‌های جاری را برآورد کرده و بقاء داشته باشند.

البته در هر رکودی، برخی کسب و کارها بدون توجه به شرایط راه خود را ادامه می‌دهند و رکود موجود کمترین تاثیر را در کار آن‌ها دارد. برخی از افراد مالک کسب و کار هم هستند که با رعایت برخی موارد، در هر شرایطی گلیم خود را از آب بیرون می‌کشند و کسب و کار خود را پابرجا و سودآور نگه می‌دارند.

چه رمزی در رفتار و عملکرد مدیران و صاحبان کسب و کارهای همیشه سودآور وجود دارد؟ چرا برخی‌ها همیشه مشتری دارند و می‌فروشند و برخی حتی در دوران رونق بازار هم می‌نالند و از کمبود مشتری و فروش رنج می‌برند؟ کدام رفتار و عملکرد است که می‌تواند کسب و کارها را در دوران رکود با کمترین هزینه و دردسر حفظ کند؟ چرا برخی از کسبه‌ی ما هنوز از اصول ابتدایی کسب و کار به طور کامل آگاه نیستند و فکر می‌کنند اگر پولی داشتند و کسب و کاری اگر زمانی در بورس بود آن‌ها هم اگر همان کار را شروع کنند موفق خواهند شد؟

این کتاب به نوعی پاسخ‌های مختصر و مفیدی برای مدیران و مالکان کسب و کار را فراهم کرده است. افرادی که دوست دارند در زمان رکود بازار و اقتصاد، با رعایت برخی قوانین و مقررات و آموزش‌های ساده که عمل کردن به آن‌ها از دست هر کسی به آسانی برمی‌آید، می‌توانند کسب و کار خود را به سلامت به سرمنزل مقصود برسانند و کمترین ضربه را از بحران اقتصادی ببیند.

این کتاب 52 قانون جذاب را برای شما معرفی می‌کند که نویسندگان آن سعی کرده‌اند با بیانی ساده برای شما و نجات کسب و کار شما در زمان رکود تشریح کنند. اگر شما این 52 قانون را خوب مطالعه کنید و بفهمید و عمل کنید مطمئن باشید در زمان رکود کسب و کار همواره بهتر و بیشتر از رقبا فروش خواهید داشت و حاشیه‌ی سود مناسبی برای خود فراهم خواهید کرد.

موفقیت در کسب و کار البته صرفاً‌ فقط فروش بیشتر نیست، بلکه داشتن ارتباطات و شبکه‌ی اجتماعی مناسب، اعتماد به نفس، توان قبول و اعتراف به اشتباهات، خوب گوش دادن به حرف مشتری، داشتن اطلاعات به روز از فن‌آوری و نقش آن در کسب و کار و به کار گرفتن آن، آشنایی با قوانین و مقررات و رخدادهای اجتماعی و اقتصادی روز و ... هر کدام می‌تواند به نوبه‌ی خود شما را در اداره‌ی بهتر کسب و کارتان در زمان رکود و نیز در زمان رونق بازار یاری کند.

امید است با مطالعه این کتاب بتوانید با عمل به دستورات و راهنمایی‌های آن، از هر بحرانی با سلامتی خارج شوید و کسب و کار خود را به شکلی که مناسب است از طوفان اقتصادی به سلامت بیرون بکشید و سودآوری خود را حفظ کنید.

  خلیل رضوی

  کتاب، مجله و نشریه | کتاب دیجیتالی

راهنمای خرید: بعد از پرداخت آنلاین مبلغ فوق برای خرید این فایل، یا خرید از اعتبار حساب، لینک دانلود فایل به نشانی ایمیل اعلام شده شما ارسال خواهد شد. این لینک امکان ۵ بار استفاده برای دانلود فایل را فراهم می‌کند. لطفا آدرس ایمیل خودتان را صحیح وارد کنید.