امنیت یکی از ارکان مهم جامعه و خانواده است و امروزه با پیشرفت تکنولوژی امنیت یک معنای جدیدتری به خود در فضای مجازی گرفته است . فضای مجازی فضایی است که در آن افراد بدون اینکه همدیگر را کاملا بشناسند شروع به ارتباط برقرار کردن با یکدیگر و اشتراک هرگونه فایلی را می کنند. بنابراین مسئله ی اعتماد در این گونه فضاها بسیار کم است و همین مسئله موجب ایجاد مشکلات بزرگی در سطح جامعه شده است و افراد کلاه برداری از این طریق کاربران را فریب داده و از اعتماد آن ها سوء استفاده می کنند و سپس از آن ها اخاذی می کنند .

در این مقاله ابتدا فضای سایبری را شرح می دهیم سپس جرائم رایانه ایی ، امنیت و راه های ایجاد امنیت در فضای مجازی توسط کاربر و نکاتی برای پیشگیری از وقوع جرایم رایانه ایی را بررسی می کنیم. امروزه با رشد تکنولوژ ی اینترنت ، یک معنی دیگری از امنیت تحت عنوان ، امنیت در فضای مجازی برای کاربران مد نظر است . که داشتن این امنیت به مراتب مهم تر از امنیت در خانواده و کشور است زیرا اگر این امنیت از بین برود کانون خانواده و حتی یک کشور از هم می پاشد.

  abolfazldavodi davodi

  مقاله، تحقیق،‌ راهنما و ...

راهنمای خرید: بعد از پرداخت آنلاین مبلغ فوق برای خرید این فایل، یا خرید از اعتبار حساب، لینک دانلود فایل به نشانی ایمیل اعلام شده شما ارسال خواهد شد. این لینک امکان ۵ بار استفاده برای دانلود فایل را فراهم می‌کند. لطفا آدرس ایمیل خودتان را صحیح وارد کنید.