چه کسی هست که دوست نداشته باشد دندان‌هایی سفید و براق داشته باشد؟ درمان زردی، سیاهی و جرم دندان از سنین نوجوانی به بعد به دغدغه ی اصلی بسیار از آدم ها تبدیل می شود. اما چه راه هایی برای سفید کردن دندان یا به عبارتی درمان زردی، سیاهی و جرم دندان به طور طبیعی و در خانه وجود دارد؟ در این نوشتار با ما همراه باشید تا ۳۴ بهترین درمان خانگی سفید کردن دندان ها را بازگو کنیم.

دندان هم به عنوان بخش مهمی از ظاهر شما، نیاز به نگهداری روزانه دارد. دندان‌های جرم گرفته و زرد و سیاه می‌تواند زیبایی لبخند دوست‌داشتنی شما را از بین ببرد.
دندان‌های تمیز و سفید نشان‌دهنده‌ی یک بدن سالم و خوش‌بنیه هستند. متاسفانه بعضی چیزها می‌توانند رنگ سفید شیری دندان‌های‌تان را از بین ببرند؛ برای مثال، عدم رعایت بهداشت دهان و دندان، عوامل ارثی، بالا رفتن سن، فلوراید، مصرف بیش از اندازه‌ی قهوه و چای، سیگار کشیدن، شرایط آب و هوایی، متابولیسم نامتعادل و دوز بیش از اندازه‌ی آنتی‌بیوتیک از جمله عواملی هستند که منجر به تغییر رنگ دندان‌ها می‌شوند. بعضی از غذاها و نوشیدنی‌ها نیز رنگ دندان را عوض می‌کنند و باعث می‌شوند که ظاهر کلی شما خراب شود.
هرچند روش بلیچینگ برای سفید کردن دندان ها در دسترس است، اما ممکن است در بعضی از افراد حساسیت ایجاد کند و برای کودکان زیر ۱۶ سال هم توصیه نمی‌شود.
بنابراین، قبل از این‌که به یک فرد حرفه‌ای مراجعه کنید، روش‌های خانگی زیر را برای سفید کردن دندان های‌تان یا به عبارتی درمان زردی، سیاهی و جرم دندان متحان کنید

  احمد جباری

  مقاله، تحقیق،‌ راهنما و ...

راهنمای خرید: بعد از پرداخت آنلاین مبلغ فوق برای خرید این فایل، یا خرید از اعتبار حساب، لینک دانلود فایل به نشانی ایمیل اعلام شده شما ارسال خواهد شد. این لینک امکان ۵ بار استفاده برای دانلود فایل را فراهم می‌کند. لطفا آدرس ایمیل خودتان را صحیح وارد کنید.