مقوله خرید از دیرباز در تمامی بنگاه‌های اقتصادی و صنایع جایگاه واقعی خود را داشته است. خرید امری است که به منظور فروش همان کالا و یا کالای تبدیل یافته آن پس از عملیات تولید انجام می‌گیرد. لذا چه در بنگاه‌های اقتصادی که به روش سنتی اداره می‌شود و یا در کارخانه‌هایی که سعی در بکارگیری مدیریت علمی را دارند بسیار حائز اهمیت می‌باشد، لذا برای امر خرید نیاز به دانش‌ها و تخصص‌های مختلف می‌باشد به همین دلیل ملاحظه می‌گردد که در بسیاری از شرکت‌های تولیدی یا پیمانکاری از مهندسین برای خرید کالاهای صنعتی استفاده می شود.
به هرحال بسته به صنایع مختلف تخصص‌های متفاوت جهت کارشناسان خرید سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی مورد نیاز می‌باشد؛ اما بعضی شرایط و توانایی‌‌ها هست که در تمامی صنایع مشترک می‌باشد؛ دانش بازرگانی، حسابداری، قیمت تمام شده، بیمه، حمل ونقل، بسته بندی، استانداردها، آشنایی با سیستم بانکی، زبان انگلیسی در حد مورد نیاز و سایر موارد مرتبط همه و همه از جمله مباحث مورد نیاز یک کارشناس خرید می‌باشد. و عجیب آن است که با وجود این تخصص امروزه فارغ التحصیلان انشگاهی هنوز بدون کار ایام را سپری مینمایند.
از آنجاییکه موضوع حجیم و پر از مطالب گوناگون می‌باشد؛ کلیه اطلاعات طی چند نسخه به خدمت دوستان ارائه خواهد شد و ارتباط موضوعی بین این نسخ امری کاملاً طبیعی می‌باشد.
لازم به ذکر است ارزش این بسته بیش از صدها هزارتومان است چرا که نتیجه جمع آوری تخصصهای مختلف و تجربیات بدست آمده طی چندین سال میباشد. اما در حال حاضر با صرف هزینه ای بالغ بر 25 هزار تومان - تقریبا معادل قیمت یک پیتزا- عرضه میگردد.
لازم به ذکر است چنانچه کسی این بسته را تهیه نماید در فصول بعدی از تخفیف ویژه ای برخوردار خواهد بود.
موفق باشید
حسین هوشمند
زمستان 94

  حسین هوشمند

  کتاب صوتی، سخنرانی | طرح کسب و کار (‌BP) آماده

راهنمای خرید: بعد از پرداخت آنلاین مبلغ فوق برای خرید این فایل، یا خرید از اعتبار حساب، لینک دانلود فایل به نشانی ایمیل اعلام شده شما ارسال خواهد شد. این لینک امکان ۵ بار استفاده برای دانلود فایل را فراهم می‌کند. لطفا آدرس ایمیل خودتان را صحیح وارد کنید.