مقاله ای در مورد ذهنی گرایی Subjectivism  و عینی گرایی Objectivism فرمت مقاله ورد می باشدفایل پاورپویینت  این مقاله نیز موجود می باشد که به صورت حرفه ای تهیه شده است
بخشی از متن مقاله
ارتباط عمیقی بین مبانی نظری و مبانی عملی وجود دارد و قوت و ضعف در مبانی نظری موجب قوت و ضعف مبانی عملی می شود. در پرداختن به نظریه سازمان از این زاویه می توان به شکاف بین مبانی فکری و فلسفی تئوری های سازمان و آن از یک سو ، و شکاف بین تئوری های سازمان و مبانی عملی از سوی دیگر پی برد شکاف اول ، سردرگمی نظریه پردازان و شکل گیری تئوری های ضد و نقیض، حتی اصول متناقض درون تئوری ها را موجب شده است . علاوه بر این ، امکان نظریه پردازی را در حوزه مدیریت و سازمان با مشکل مواجه کرده است . شکاف دوم ، موجب نقص در نظریه پردازی در محکِ دیدگاه ها با عمل شده است . آنچه در این مقاله مورد توجه است شکاف اول ، یعنی شکاف بین مبانی فکری و فلسفی و تئوری های سازمان است.

  ast30

  فایل‌های متنی، کتاب، سوال

راهنمای خرید: بعد از پرداخت آنلاین مبلغ فوق برای خرید این فایل، یا خرید از اعتبار حساب، لینک دانلود فایل به نشانی ایمیل اعلام شده شما ارسال خواهد شد. این لینک امکان ۵ بار استفاده برای دانلود فایل را فراهم می‌کند. لطفا آدرس ایمیل خودتان را صحیح وارد کنید.