زبان برنامه نویسی جاوا توسط جیمز گاسلینگ در شرکت سان مایکروسیستمز که بعدها توسط شرکت بزرگ اوراکل خریداری شد طراحی شد و در سال ۱۹۹۵ اولین نسخه آن منتشر شد.
معرفی زبان جاوا
پیش از هر چیز توجه داشته باشیم که زبان جاوا را با زبان جاوا اسکریپت اشتباه نگیریم. به طور کلی، زبان برنامه نویسی Java یک زبان چند منظوره شیی گرا است. زبان برنامه نویسی جاوا شبیه به زبان سی پلاس پلاس است اما شیی گرایی در آن ساده‌تر شده است و از قابلیت‌های سطح پایین کمتری پشتیبانی می کند.یکی از قابلیت‌های زبان برنامه نویسی Java این است که مدیریت حافظه را به صورت خودکار انجام می دهد. علاوه بر این، شعار جالبی که توسعه دهندگان جاوا دارند این است که «یک بار بنویس و همه جا اجرا کن».زبان برنامه نویسی جاوا به عنوان یکی از زبان‌های اصلی توسعه اپلیکیشن برای سیستم عامل محبوب و متن باز اندروید محسوب می‌گردد لذا اگر تمایل دارید وارد باز کار طراحی اپ اندروید شوید، نیاز است تا زبان Java را فرا بگیرید.
در این آموزش شما بصورت قدم به قدم و کامل و جامع همراه با مثال زبان جاوا را فرا می گیرید.
این آموزش در 200 صفحه همراه با انواع مثال و توضیحات به آموزش زبان جاوا پرداخته است.

  neuo

  فایل‌های متنی، کتاب، سوال

راهنمای خرید: بعد از پرداخت آنلاین مبلغ فوق برای خرید این فایل، یا خرید از اعتبار حساب، لینک دانلود فایل به نشانی ایمیل اعلام شده شما ارسال خواهد شد. این لینک امکان ۵ بار استفاده برای دانلود فایل را فراهم می‌کند. لطفا آدرس ایمیل خودتان را صحیح وارد کنید.