دعوت مشاوره رسانه ای رییسی به حضور پرشور مردم در انتخابات

بسم الله الرحمن الرحیم
حضور حداکثری و آگاهانه ملت شریف در پای صندوق های رأی ، همواره نمادی از وحدت و انسجام ملی و موجب استمرار عزتمند انقلاب و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

انتخابات پیش رو فرصتی است که ضمن ادای تکلیف ملی و دینی ، زمینه برخورداری از حق تعیین سرنوشت و تحقق جمهوریت نظام ، با مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهری و روستایی فراهم گردیده و ظرفیت کم نظیر مردم سالاری دینی نظام بیش از پیش متجلی شود.

مردم ما نجیب‌ ترین و شریف ‌ترین افراد هستند، چنین مردمانی شایسته خدمت هستند و منتخبان شوراها و ریاست جمهوری باید اولویت‌های زندگی مردم را در نظر گرفته و برای حل این مشکلات تلاش کنند.

انتخابِ درست در پیشبرد امور بسیار مهم است، لذا آحاد مردم بدانند که در انتخابات با انتخاب درست نقش مهمی در عمران و آبادانی کشور و شهر خود دارند.

اینجانب از مردم شریف كه همواره در حمایت از آرمان های انقلاب اسلامی، از هیچ كوششی فروگذار ننموده اند؛ دعوت می نمایم تا با حضور گسترده خود در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، در ثبت برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی، نقش آفرینی کنند//.رحمت الله مرادی//