//مدال تاریخ ساز بوکس ایران //
گزارش سید علی دارابی خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از مسکو؛ پنجاه و هشتمین دوره مسابقات جهانی بوکس نظامیان، موسوم به سیزم، با مدال ارزشمند برنز ایمان رمضانپور در وزن بعلاوه ۹۱ کیلوگرم به روز پایانی رسید
رمضانپور پس از پیروزی در مرحله گروهی و حذف رقبای قدرتمند خود در مراحل یک‌هشتم و یک‌چهارم، در مرحله نیمه پایانی به مصاف حریفی از کشور میزبان رفت و در پایان با رای داوران بازنده اعلام شد و به مدال برنز رسید.

در حالیکه رمضانپور در هر سه راند مسابقه عملکرد بهتری نسبت به حریف روس خود داشت، اما داوران با در نظر گرفتن شرایط میزبانی، بوکسور روسی را برنده اعلام کردند.

امیر سرتیپ داود صارمی رئیس هیات بوکس نیرو‌های مسلح و سرپرست تیم اعزامی با تبریک هفته دفاع مقدس و جانفشانی‌های رزمندگان دلیر اسلام گفت: ایمان رمضانپور بعنوان رزمنده‌ای غیور در این میدان بزرگ جهانی توانست پرچم جمهوری اسلامی ایران را برافراشته نگهدارد.

وی با اشاره به اینکه در سطح ملی و نظامی، این نخستین مدال رشته بوکس در میادین جهانی است افزود: تیم نیرو‌های مسلح این مدال ارزشمند را به ملت شریف ایران و مقام معظم رهبری تقدیم میکند.

امیر سرتیپ صارمی ضمن اعتراض به رای ناعادلانه داوران گفت: در هر چهار وزنی که بوکسور‌های ایرانی با رقبای روسی مصاف کردند، متاسفانه انصاف رعایت نشد و در هر چهار مسابقه داوران به پیروزی بوکسور‌های روسی رای دادند.

ایمان رمضانپور بوکسور قدرتمند کشورمان پس از کسب مدال برنز این مسابقات گفت: هدف اول من حضور در فینال و کسب مدال طلای مسابقات بود، اما با قرار گرفتن در مقابل حریفی از کشور میزبان و رای ناعادلانه دواران شانس کسب مدال طلا را از دست دادم.

تیم بوکس نیرو‌های مسلح کشورمان با ۸ بوکسور جوان برای نخستین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی، حضور در یک میدان بزرگ بین‌المللی را تجربه کردند تا زمینه‌ای برای افتخارآفرینی‌های بعدی در میادین بزرگ جهانی باشد.

پنجاه و هشتمین دوره مسابقات بوکس نظامیان جهان موسوم به سیزم با حضور ۴۲۰ بوکسور از ۴۴ کشور جهان، به مدت ۱۰ روز به میزبانی روسیه در جریان بود و با پایان مسابقات نهایی اوزان سنگین، روز شنبه به کار خود پایان داد.

تیم نیرو‌های مسلح کشورمان ضمن کسب مدال ارزشمند برنز توسط ایمان رمضانپور توانست در رتبه بندی نهایی نیز مقام هفتم از بین ۴۴ کشور حاضر را به خود را اختصاص دهد