در رده پیشکسوتان و تیم های شرکتی در سالن کشتیرانی برگزار می شود
راهیابی تیم های برتر به مرحله نیمه نهایی شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال "جام انفورماتیک"


شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال "جام انفورماتیک" که به همت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در حال برگزاریست، در رده پیشکسوتان و تیم های شرکتی به مرحله نیمه نهایی رسید.
در مرحله حذفی مسابقات پیشکسوتان، تیم‌های فوتسال یاران طاهری، جانعلی، محمدی، زنده یاد محمود یاوری، یاران حسن روشن و زنده‌یاد پرویز دهداری با غلبه بر حریفان خود، راهی مرحله نیمه نهایی شدند. در جریان این رقابت ها که با نظم‌ خاص، قضاوت خوب داوران و زیر نظر کامبیز مهاجر، فرامرز شمس، تبریزی و رحیمی در سالن کشتیرانی برگزار می شود، ابتدا تیم یاران طاهری، جانعلی، محمدی ۴ به یک تیم زنده یاد علی دانایی فرد را شکست داد و مقتدرانه به مرحله نیمه نهایی رسید. در بازی دوم، تیم زنده‌یاد پرویز دهداری 6 به یک تیم پیشکسوتان انفورماتیک را برد تا به جمع 4 تیم برتر راه پیدا کند. در مسابقه سوم، تیم زنده یاد محمود یاوری با 3 گل یاران محمد سکاکی را از پیش رو برداشت و در آخرین مسابقه، تیم یاران حسن روشن 3 به یک مقابل تیم زنده‌یاد بابک معصومی به پیروزی رسید. روز پنجشنبه 30 دی ماه، در جریان دیدارهای نیمه‌نهایی، پیشکسوتان یاران جانعلی، طاهری و محمدی با تیم زنده یاد پرویز دهداری بازی می کنند و یاران حسن روشن با تیم زنده یاد محمود یاوری دیدار خواهند کرد.
بنا به همین گزارش، مرحله حذفی مسابقات فوتسال جام انفورماتیک بین تیم های شرکتی هم در قالب دو جام کوچک و بزرگ پیگیری شد که در جام کوچک، تیم های شاپرک، راشد سامانه (پارسا)، سپهر رایانه نها‌وند و بهسازان ملت حضور خود را در مرحله نیمه نهایی جشن گرفتند. در این مرحله، روز جمعه اول بهمن، تیم های شاپرک و راشد سامانه (پارسا) به مصاف هم می روند و تیم های سپهر رایانه نها‌وند و بهسازان ملت مقابل هم صف آرایی می کنند.
در مسابقات جام بزرگ نیز چهره سه تیم از چهار تیم مرحله نیمه نهایی مشخص شد و تیم های پرداخت الکترونیک سداد، مادیران و تجارت الکترونیک ملل جواز حضور در این مرحله را کسب کردند و تیم چهارم نیز از سوی کمیته برگزاری معرفی می شود. در مرحله نیمه نهایی این جام هم روز جمعه اول بهمن، مادیران و تجارت الکترونیک ملل با هم روبرو می شوند و تیم پرداخت الکترونیک سداد با تیم چهارم این مرحله پیکار می کند.
نتایج بازی های حذفی مسابقات فوتسال تیم های شرکتی "جام انفورماتیک ":
افرانت ۱ شاپرک ۵
راشد سامانه (پارسا) ۴ فینوتک پارس ۱
نوین کیش ۱ سپهر رایانه نهاوند ۳
بهسازان ملت ۴ فناپ پلاس ۱
پرداخت الکترونیک سداد ۶ داده پردازی دوران ۵ (در ضربات پنالتی )
مادیران ۷ تجارت الکترونیک پارسیان ۶(در ضربات پنالتی )
پردیس صنعت سیاره سبز دو صفر تجارت الکترونیک و اطلاعات ملل ۱
این مسابقات در حالی به روزهای پایانی خود نزدیک می شود که روز 7 بهمن، فینال بازیها و مراسم اختتامیه این رویداد ها انجام خواهد شد و در این روز، یک بازی نمادین هم بین تیم های قلم ورزش به یاد علی مودت و منتخب ‌پیشکسوتان برگزار می شود. تیم قلم ورزش که همواره در انجام برنامه‌های فرهنگی و ارزشی پیشگام بوده و از بدو تاسیس، بانی برگزاری مسابقات پیشکسوتان و بزرگداشت ورزشکاران و بزرگان ورزش به مناسبت‌های مختلف بوده، در این دوره از رقابت های پیشکسوتان هم با حمایت "تجارت الکترونیک پارسیان" حضور پررنگی داشت و با انجام مراسم ویژه، یاد و خاطره فوتبالیست های ارزنده کشورمان و مرحوم علی مودت بنیان‌گذار تیم فوتبال قلم ورزش(خبرنگاران و عکاسان ورزشی) را گرامی داشت تا این بار نیز به رسالت واقعی خود در مسابقاتی با حضور بزرگان و صاحب نامان فوتبال ایران به خوبی عمل کرده باشد.