دکتر تجلی سرپرست اداره کل تربیت بدنی دانشگاه علمی کاربردی شد

سرپرست اداره کل تربیت بدنی دانشگاه جامع علمی کاربردی منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر حسین بلندی سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی طی حکمی، سیدابوالفضل تجلی را به سمت سرپرست اداره کل تربیت بدنی این دانشگاه منصوب کرد. متن حکم صادره به شرح زیر است:
بسمه تعالی
جناب آقای سید ابوالفضل تجلی
سلام علیکم
نظر به مراتب تعّهد و تجارب اجرایی جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاون محترم فرهنگی و دانشجویی به موجب این حکم به سمت سرپرست اداره کل تربیت بدنی منصوب می شوید.
انتظار دارد باتوجه به جایگاه ویژه این دانشگاه در توسعه آموزش‌های عالی علمی کاربردی، برای تحقق اهداف کلان دانشگاه و در راستای سیاست‌های ابلاغی وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری نهایت سعی و تلاش خود را به کار گرفته و اهتمام ویژه‌ای در انجام امور ذیل داشته ‌باشید:
- تهیه خط و مشی کلی تربیت بدنی دانشگاه با توجه به دیدگاه های کلان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
- تهیه فرایند فعالیت های تربیت بدنی دانشگاه و نظارت بر حسن اجرای آنها
-برنامه ریزی و فراهم نمودن تسهیلات لازم برای تعمیم و گسترش ورزش همگانی در بین کارکنان دانشگاه
- برگزاری المپیادهای ورزشی دانشجویان دانشگاه و برنامه ریزی برای اعزام تیم های ورزشی به مسابقات داخلی،کشوری والمپیادهای ورزشی و تلاش در جهت ارتقاء جایگاه تیم های ورزشی دانشگاه در مجموعه آموزش عالی کشور
- ارتباط و تعامل سازنده با فدراسیون های ورزشی با هدف جلب مشارکت آنها در اجرای برنامه های ورزشی دانشگاه
- همکاری فعالانه با دفتر برنامه ریزی درسی و دوره های کوتاه مدت دانشگاه برای تدوین، بازنگری واحدهای درسی تربیت بدنی
امید است با استعانت از خداوند متعال و با همکاری صمیمانه سایر همکاران محترم دانشگاه، در اجرای‌ منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) موفق و مویدباشید.
همچنین طی نامه جداگانه ای، دکتر حسین بلندی سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی از خدمات محمدنقی یوسف پور در زمان تصدی این مدیریت تشکر و قدردانی کرد.
تجلی پیش از این نیز در مسئولیت مدیرکلی تربیت بدنی حضور داشته است که دوران اوج ورزش دانشجویی در علمی کاربردی بود.
طی سالهای 94 تا 97 که دکتر تجلی مدیرکلی تربیت بدنی داشنشگاه علمی کاربردی بود المپیاد های ورزشی دختران و پسران دانشجو با حضور حداکثری همه ساله برگزار می شد و تیم های ورزشی علمی کاربردی در بیشتر رشته در المپیادهای سراسری دانشجویان روی سکو بودند.
برای دکتر تجلی آرزوی موفقیت داریم.