به پاس خداحافظی مدیران ارشد ورزش تهران

۳۵ سال بدون یک نقطه تاریک

#سیدرضا فیض آبادی


خیلی باید مرد باشی که ۳۵ سال در بخش های مهم ورزش مدیریت کنی و بعد از ۳۵ سال بدون آنکه یک نقطه تاریک در پرونده ات باشد همکارانت مراسم تقدیر و جشن سپاس با دعوت از بزرگان ورزش برگزار کنند.
۳۵ سال در سطوح بالا مثل معاونت اداره کل تهران و ریاست حوزه های ورزشی پایتخت که هر حوزه اش برابر با ۴ استان‌ جمعیت و ورزشکار دارد پست و عنوان ریاست داشته باشی و هنگام بازنشستگی و خداحافظی ، همکارانت با اشک بدرقه ات کنند و به پاس این خدمت صادقانه بازهم‌همکارانت با هزینه شخصی مراسمی بسیار ارزشمند بدون تکلف و تعارف برگزار کنند و تعدادی از بهترین های ورزش کشور را دور هم جمع کنند و افطاری دور همی و بعد از سه سال تعطیلی این گونه مراسمات کنار هم نشستن و گپ زدن دوستان هم فال بود و هم تماشا و هم تقدیر و سپاس .
سپاس آقای جعفر زرنگار مدیر مردمی و صادق و پاک سرشت و کاردان وزارت ورزش و معاون اداره ورزش و جوانان تهران و ریاست حوزه شمالشرق و شمالغرب و هرجای دیگر که خدمت صادقانه کردی . دوشنبه شب ۲۹ فروردین ماه و شانزدهم ماه مبارک رمضان در تالار پذیرایی مجموعه ورزشي دارایی هرگز از خاطر شما و علی اصغر زرگر پاک نخواهد شد. زرگر هم همانند زرنگار از مدیران زحمت کش و پرتلاش ورزش تهران است که در همه سطوح پله به پله تا ریاست دفتر مجامع و معاونت اداره کل تهران پیش آمد و سرافرازانه ماموریت رسمی خودش را به پایان رساند اما یقینا تجارب ارزشمند این دو مدیر را تشکیلات ورزش کشور و تهران نمی تواند نادیده بگیرد و همانطور که احمد ارشدی از مدیران ارشد ورزش گفت از این بزرگواران بازهم در جمعی بزرگتر توسط وزارت ورزش تجلیل خواهند شد اما از تجارب ایشان استفاده خواهد شد.
خصوصیت بارز مراسم سپاس از جعفر زرنگار و علی اصغر زرگر که اخیرا بازنشسته شده اند با حضور جمعی از بزرگان و پیشکسوتان ورزش و روسای فدراسیون‌ها و هیات های ورزشی معاون استانداری تهران و پیشکسوتانی مثل ایرج عرب. حسن میرزاآقابیک . سیروس جعفری . و جمع زیادی از بزرگان ورزش برگزار شد دکتر عباسعلی اکبری مدیرکل بازرسی و نظارت وزارت ورزش و جوانان با تقدیر از برگزاری چنین مراسمی خودجوش گفت، ابتدا باید یاد کنیم از دکتر ابولفضل ملاجعفری مدیر بسیار صادق وزارت ورزش و معاون استان تهران که جایش امشب واقعا خالی است و همچنین دکتر پرویزی که هردو بزرگوار ناباورانه سال قبل از بین ما رفتند.
وی گفت :اینجاست که می گویند نام نیک برجای گذاشتن به از هزاران هزار حساب بانکی و مال و ثروت است .
اکبری که با بیان خاطراتی از دوران تحصیل با ابولفضل ملا جعفری منقلب شد و لحظاتی دیگر دوستانش را تحت تاثیر قرار داد افزود: امشب مراسمی بسیار صمیمی به پاس خدمات دو همکار صادق از سوی دیگر همکاران برگزار شده که واقعا جای تقدیر از برگزار کنندگان دارد و انشالله همه ما طوری خدمت کنیم که مانند آقایان زرنگار و زرگر از ماهم به نیکی یاد شود.
پیام نظر از مدیران خوش سابقه اداره کل ورزش تهران و رئیس اداره ورزش و جوانان اسلامشهر در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره بزرگانی مثل حجت اله خطیب و ملاجعفری و پرویزی از شاهین شهبازی و مهدی غفاری و شاهین عظیمی از بانیان باشگاه ریشه دار شاهین و از همکاران خوب هیات‌های ورزشی و سایر کسانی مثل حسین عنصری رئیس پرتلاش هیات کبدی تهران که در برپایی مراسم نقش داشتند به نیکی یاد کرد و گفت : یقینا از تجارب آقایان زرنگار و زرگر همچنان در ورزش تهران استفاده خواهد شد چون حیف است که این تجارب نادیده گرفته شود .