برگزاری مجمع سالیانه هیئت کبدی استان تهران
اورسجی: تحول و پیشرفت کبدی با تفکرات نو و ایده های جدید میسر می شود

به گزارش روابط عمومی هیئت کبدی استان تهران، مجمع سالیانه هیئت کبدی استان تهران بر اساس آیین نامه جدید امروز با حضور رییس فدراسیون کبدی ، مدیرکل ورزش و جوانان رییس و اعضای جدید هیات رییسه هیات کبدی تهران در سالن آمفی تئاتر اداره کل برگزارشد گزارشی از فعالیت های هیات کبدی تهران و رویکرد آینده این هیات با اعضای هیات رییسه جدید ارائه شد و مود تایید مدیرکل ورزش و جوانان و رییس فدراسیون قرار گرفت.
در این مجمع که به ریاست عباس اورسجی برگزار شد رییس فدراسیون کبدی با استقبال از تقویم و آینده روشن کبدی تهران و ایران گفت: دنیا در مسیر پیشرفت در همه زمینه ها اعم از تکنولوژی، نجوم و علوم مختلف قرار گرفته است. یقینا این پیشرفت های عصر جدید پیامد تفکرات و ایده های نو و خلاقانه است و بعد از آن به مرحله عمل می رسند که پیشرفت ها مرهون تفکر انسانهای خوش فکر و ایده های بکر است. باید به ایده های نو و جدید احترام گذاشت و آنچه مورد سعادت همه ماست به آن عمل کرد.

اورسجی گفت: ورزش نیز جدا از این مقوله نیست. ما در ورزش کبدی به همه ایده ها و تفکرات نو و خلاقانه بها می دهیم و خوشبختانه با ورود نیروهای جوان و خوش فکر ورزش کبدی امروز در ردیف رشته های مطرح و درجه یک قرار گرفته است اما این نهایت آمال ما نیست.
رییس فدراسیون کبدی افزود: درد دلها و درخواست های ریاست هیات کبدی و سایر عزیزان را از سر دلسوزی می دانم چون همه عضو یک خانواده ایم و این عزیزان هم برای کبدی تلاش می کنند. من خودم همه این موارد را لمس کرده ام اما با هم و با کمک به هم می توانیم مشکلات را برطرف کنیم و رو به یک هدف بزرگتر حرکت کنیم. درهای فدراسیون به روی همه شما و خانواده کبدی باز است. انتقادات را می شنویم و از دل انتقاد است که پیشرفت و حرکت رو به جلو حاصل می شود.
وی گفت: نمیشود یک پیشرفت بزرگ بدون سه مشخصه تفکر – ایده و عمل باشد. عزیزان، وقتی گله مندی های شما را می شنویم، وقتی از کنار به این صحبت ها نگاه میکنیم، متوجه میشویم تمام این حرف ها فقط و فقط از دلسوزی برای ورزش و بالاخص ورزش کبدی می آید. این ها خوب است و بزودی این مشکلات را هم پشت سر میگذاریم اما برای پیشرفت نیاز به تفکر و ایده های جدید داریم . بعد در کنارهم عمل کنیم. امکان ندارد کاری را بخواهیم واقعا انجام دهیم، تفکر و ایده جدیدی را هم داشته باشیم، پافشاری کنیم و آن کار به سرانجام نرسد.
در این مجمع علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان تهران به همراه ایرجی معاون اداره کل، حسین عنصری رئیس هیئت کبدی استان وسید جواد نیک قلب دبیر هیئت کبدی استان تهران و اعضای 27 نفره مجمع هیات کبدی تهران حضور داشتند .

حسین عنصری رئیس هیئت کبدی استان تهران نیز با خوشامدگویی به حضار به ارائه گزارشی از عملکرد سالهای سخت 1399 و ۱۴۰۰ کبدی تهران پرداخت و گفت: دوسال بسیار سختی داشتیم ولی اجازه ندادیم کبدی تهران بزرگ از حرکت باز ایستد و با برگزاری اردوهای داخلی و دوره های آموزشی تنور کبدی را داغ نگه داشتیم ضمن اینکه تیم های تهرانی در همه رده های بانوان و اقایان در مسابقاتی که از سوی فدراسیون اعلام می شد آمادگی حضور داشتند.
سید جواد نیک قلب دبیر هیئت کبدی استان تهران ضمن تقدیر و تشکر از رئیس، معاونت اداره کل و اعضای محترم، مجمع سالیانه کبدی را با اهمیت و مهم خواند و افزود: شعار " کبدی تهران در مسیر پیشرفت " را بزودی و با قدرت جامه عمل می پوشانیم و با تمامی کاستی ها در کنار مربیان، داوران، بازیکنان، بانوان محترم و آقایان عزیز روز به روز پرچم کبدی استان تهران را بالاتر خواهیم برد.
سید فرشاد فیض آبادی / روزنامه نگار