گزارش آپدیت هفتگی بیزیکت در هفته منتهی به 26 آذر 1400:
اتمام هریک از موارد زیر ده‌ها و صدها ساعت کار اجرایی و فنی سخت و تلاش همکاران فعال ما را در پی داشته است که در نهایت این هفته به مرحله بهره‌برداری رسیده‌اند. با تشکر از همه همکاران عزیز:
1 . پذیرش رسمی و استقرار بیزیکت در پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی در دانشگاه علم و فرهنگ در تهران.
و ثبت حقوقی وب‌سایت بیزیکت در وزارت ارشاد، و اخذ نماد و لوگوی ساماندهی با مالکیت شرکت ارزش آفرینان عصر اینترنت.
2 . تکمیل فعالیت مجدد بخش‌های مرکز دانلود بیزیکت، تبلیغات رایگان (آگهی‌نامه) بیزیکت، مجله کسب‌و‌کار بیزیکت، کار از راه دور با بیزیکت، وبلاگ شخصی با بیزیکت و اخبار معتبر روز با بیزیکت.
شما هم می‌توانید در هر یک از این بخش‌ها، محتواهای خود را ثبت کرده و در معرض دید کاربران بیزیکت قرار دهید.
3 . طراحی و فعال‌سازی دکمه « سرویس‌ها » در منوی بالای همه صفحات در موبایل و دسکتاپ و ایجاد صفحه مخصوص آن، برای دسترسی سریع به کلیه بخش‌ها و امکانات بیزیکت.
روی آیکن سرویس‌ها در بالای صفحه بزنید و امتحان کنید!
4 . تکمیل نسخه جدید اپلیکیشن بیزیکت (ورژن 3.0.5) که تا اواخر هفته آتی منتشر می‌شود و می‌توانید از صفحه دانلود اپ آن را دریافت و به‌روزرسانی کنید.
5 . تکمیل بخش امتیازات کاربران با این ویژگی‌های جذاب:
از این به بعد با هر فعالیتی که در بیزیکت انجام دهید، هر فعالیتی!
شما می‌توانید از منوی درآمد، با کلیک روی گزینه «گزارش امتیازات» از وضعیت کلی آمار فعالیت‌های خود باخبر و نیز از گزارش روزانه امتیازات کسب شده خودتان مطلع شوید. هرقدر بیشتر در بیزیکت فعالیت کنید بیشتر امتیاز و درآمد کسب خواهید کرد.
6 . تکمیل مشخصات کالاهای بازار بیزیکت به طور خودکار:
از این به بعد برای ثبت و افزودن اکثر کالاهای روزمره و موجود در بازار به فروشگاه خودتان، فقط کافی است آن را با یک سرچ ساده از لیست کالاهای بیزیکت مشاهده و انتخاب کرده و فقط قیمت دلخواه خود را برای فروش خرده یا عمده آن ثبت کنید و نیازی به ثبت مشخصات و توضیحات و .... نیست.
7 . تکمیل سیستم پیامک‌رسانی خودکار برای ارسال پیامک‌های مشخص در زمان‌های تعریف شده برای اطلاع‌رسانی پاداش‌ها و اتفاقات مربوط به شما در بیزیکت. به تدریج شاهد نحوه عملکرد این مورد خواهید بود.
هم‌چنین به زودی از طریق گزینه‌های خاصی در منوی پروفایل، قادر خواهید بود کلیه پیامک‌ها و نوتیفیکیشن‌ها و آگاه‌سازهای ارسال شده به خودتان را به صورت آرشیو دائمی ببینید و در جریان همه اتفاقات و پیام‌هایی که احیاناً به موقع ندیده‌اید قرار بگیرید.
8 . بررسی بیش از 11 هزار محتوا در بین کلیه مطالب مجله کسب‌وکار و کلیه آگهی‌ها و کلیه فایل‌ها و کلیه مهارت‌هایی که در سال‌های 1392 تا 1399 در بیزیکت ثبت شده بودند! و حذف موارد نامتناسب و حفظ موارد به دردبخور برای استفاده کاربران عزیز از این به بعد.
9 . انجام کلی ریزه‌کاری دیگر در بخش‌های مختلف و صدها صفحه بیزیکت برای استفاده آسان و بهتر شما عزیزان.
راستی:
به زودی با یک خبر و فراخوان سراسری با بیزیکت در خدمت همه ایرانیان خواهیم بود.
خیلی مهم و جذاب! گوش به زنگ باشید.