برای اندروید:

با بیزیکت می‌توانید در هر کاری میزان درآمد خود را افزایش دهید، یا اگر دنبال کار هستید و هنوز کسب و کار و شغل خاصی ندارید ...،‌ می‌توانید فقط با یک‌بار معرفی دیگران، مادام‌العمر، درآمد عالی کسب کنید

با نصب اپلیکیشن بیزیکت از همه اتفاقات و پیام‌های خود به صورت زنده آگاه شوید

برای دانلود مستقیم نسخه اندروید روی متن زیر کلیک کنید:

دانلود مستقیم اپلیکیشن جدید اندروید

نسخه 3.0.0

اگر در مراحل نصب پیام خطایی روبرو شدید که به شما هشدار مبنی بر ناشناس بودن منبع نصب اپلیکیشن رو نشان داد، تایید بکنید تا نصب ادامه یابد.

سیستم اندروید این پیام رو برای همه اپ‌هایی که از خارج از گوگل‌پلی نصب می‌شوند می‌دهد و مشکل خاصی ندارد. نگران نباشید.

 

برای آیفون:

اگر گوشی شما آیفون بوده یا از سیستم عامل IOS استفاده می‌کنید دو روش برای شما فراهم کرده‌ایم:

الف. یا برای دانلود نسخه IOS‌ از مارکت اناردونی روی لینک زیر کلیک کنید

https://anardoni.com/ios/app/TVsR3Ov2C?lng=fa

ب. یا نسبت به ایجاد میانبر آسان برای دسترسی به بیزیکت اقدام کنید:

اگر دانلود از اناردونی برای شما میسر نیست به روش ساده زیر می‌توانید در گوشی‌های آیفون و سیستم عامل IOS برای دسترسی آسان به بیزیکت یک آیکن از سایت را در گوشی خود ایجاد کرده و سریعا و بدون نیاز به تایپ آدرس یا باز کردن برنامه، به بیزیکت دسترسی پیدا کنید:

1- ابتدا مرورگر سافاری (Safari) را باز کرده و به وب‌سایت بیزیکت www.biziket.com  وارد شوید.

۲- در پایین مرورگر، مربعی به همراه یک فلش به بالا قرار دارد، روی آن کلیک کنید تا منوی جدیدی نمایش داده شود. در اینجا مرورگر از شما می‌خواهد تا مشخص کنید این آدرس اینترنتی را کجا می‌خواهید به اشتراک بگذارید. در ردیف پایین اگر انگشت‌تان را به سمت چپ بکشید تا بقیه گزینه‌ها نمایش داده شوند، Add to Home Screen را می‌توانید پیدا کنید.

۳- در اینجا Add to Home Screen را انتخاب کنید. حالا سیستم از شما می‌خواهد اسم دلخواه‌تان برای این آیکن را بنویسید. بنویسید biziket

۴- در نهایت روی Add بزنید تا آیکنی از آدرس سایت بیزیکت در صفحه اصلی گوشی ساخته شود. اکنون اگر به صفحه اصلی گوشی بروید، می‌توانید آیکن بیزیکت را در آنجا ببینید. با هر بار کلیک روی این آیکن، مستقیم به بیزیکت وارد می‌شوید و دیگر نیازی به باز کردن مرورگر نیست.