درآمد واقعی، مادام‌العمر و باورنکردنی برای همه

از هر کجای ایران، با هر میزان تحصیلات، با هر سن ...

تا 29 میلیون تومان درآمد ماهیانه در پایان ماه سوم

تا 80 میلیون تومان درآمد ماهیانه در پایان سال اول

  • فقط با یک اقدام بسیار ساده، با روزانه فقط 15 دقیقه وقت گذاشتن
  • بدون یک ریال هزینه، بدون نیاز به خرید یا فروش مستقیم هیچ چیز
  • بدون هیچ نوع کار و دردسر اضافی، بدون دوز و کلک‌ شبکه‌های هرمی
  • قابل انجام فقط با یک خط تلفن ثابت یا موبایل و یا حتی هیچ ‌کدام!

به صورت مادام‌العمر، درآمدهای مافوق ‌تصور کسب نمایید.

 

کسب درآمد مادام‌العمر از ...

  • کسب درآمد مادام‌العمر با دعوت از فروشندگان و کسبه سراسر کشور، برای عضویت و فعال‌سازی فروشگاه اینترنتی رایگان در بیزیکت
  • کسب درآمد مادام‌العمر با دعوت از ارائه‌دهندگان هر نوع خدمات برای عرضه و سفارش‌گیری مستقیم و آنلاین و رایگان در بیزیکت
  • کسب درآمد مادام‌العمر از فروش هر نوع کالای نو یا دست‌دوم، هر نوع خدمات، هر نوع فایل و اطلاعات بدون یک ریال هزینه اولیه
  • کسب درآمد مادام‌العمر از معرفی دوستان و‌ آشنایان برای انجام خریدهای روزانه کالاها و خدمات مورد نیاز از تامین‌کنندگان بیزیکت
  • کسب درآمد مادام‌العمر به صورت بسیار آسان، در هر زمان، از هر کجا، با موبایل یا تبلت یا کامپیوتر، با یک نام و از یک سایت جامع

رایگان ثبت‌نام و کسب درآمد را شروع کنید

 

سیستمی بسیار متفاوت و برتر از سایر سایت‌ها و روش‌ها:

  • بدون نیاز و اجبار به خرید اولیه کالاهای خاص، حتی یک ریال
  • بدون نیاز به خرید سایت یا اپ با کلی پیچیدگی با نرخ آن‌چنانی
  • بدون نیاز به معرفی روش‌ها و خدمات از مد افتاده برای دیگران
  • بدون نیاز به هیچ کار زمان‌بر یا بلندمدت و هیچ زحمت هزینه‌بر
  • کسب درآمد بدون نیاز به هیچ دانش فنی، به آسانی کار با تلگرام

در بیزیکت همه خدمات و امتیازات رایگان است. شما یا دعوت‌شدگان توسط شما یک ریال پول برای عضویت یا کارهای اولیه نمی‌پردازید. همه درآمدها مادام‌العمر است. بازاری که در اختیار شماست بسیار گسترده است و هر کسی که هر نوع کالا یا خدمتی برای فروش دارد یا نیاز به خرید دارد را می‌توانید جذب کرده و از درآمدها و تراکنش‌های مربوطه سهم بگیرید. یعنی همه مردم شهر می‌توانند برای شما هدف باشند.

 

توجه:

سیستم افیلییت و درآمدزایی بیزیکت فقط به صورت یک‌سطحی است و هیچ ارتباطی به روش‌های هرمی ندارد. لذا هر شخص هرقدر خودش فعالیت بکند درآمد مادام‌العمر خواهد داشت و هیچ بالادستی نداریم که سهم ببرد.

سایت بیزیکت همه خدمات خود را به صورت رایگان ارائه می‌کند. و فقط به شرط فروش، به ازای هر فروش کالا تا 7 درصد و هر فروش فایل و خدمات تا 20 درصد پورسانت از فروشنده می‌گیرد. از این رقم بین 10 تا 30 درصد به شخص معرفی‌کننده آن فروشنده یا خریدار مربوطه اختصاص می‌یابد. یعنی اگر اکانت شما از نوع VIP باشد شما به راحتی می‌توانید تا 30% از 7% را دریافت کنید، یعنی حدود 2% از هر میزان فروش اشخاص معرفی شده خودتان به بیزیکت را. و یا حتی دوبرابر این مقدار را یعنی 4% از هر فروش را ، اگر هم فروشنده و هم خریدار معرفی شده توسط شما باشند.

شما علاوه بر پورسانت از خرید و فروش کالا توسط معرفی‌شدگان خودتان، از هر نوع خرید حق عضویت،‌ خرید و فروش هر نوع فایل، خرید و فروش هر نوع خدمات و ... توسط معرفی‌شدگان خود نیز پورسانت خواهید گرفت.

 

چه کار باید بکنید:

کافی است در بیزیکت عضو شوید تا کد معرّف اختصاصی خودتان را دریافت کنید. سپس کافی است هر روز فقط یک فروشنده از هر نوع شغل، برای ما معرفی کنید. همین.

در روش‌های دیگر شما مجبور هستید کالا بفروشید یا مشتری برای کالا یا خدمتی جذب کنید، و این کار را باید هر روز و هر ماه بارها تکرار کنید تا درآمدتان ادامه یابد، ولی در بیزیکت شما فقط کافی است یک‌بار فروشنده یا خریدار را به سایت جذب ‌کنید. جذب با این روش بسیار آسان‌تر است، چون اگر خدمات و امکانات بیزیکت را که رایگان هم هستند خوب معرفی کنید، فعالیت فروشنده یا خریدار در بیزیکت مطمئناً میزان فروش عادی و فعلی وی را افزایش می‌دهد و هم شما از این راه سود می‌کنید هم ایشان. لذا هیچ منتی و زحمتی برای طرفین وجود ندارد. فروشنده یا خریدار برای همیشه در سایت فعالیت خواهد کرد و دیگر نیازی به تکرار دعوت از طرف شما نیست.

این کار می‌تواند در رفت‌و‌آمدهای روزمره با صحبتی مختصر با فروشندگان، کسبه، خانم‌های فعال در مشاغل خانگی، هنرمندان صنایع دستی و ... و نیز کلیه دوستان و آشنایان و فامیل و همسایگان و .... در شهر‌تان صورت بگیرد و بیش‌تر از 5 دقیقه زمان نخواهد برد. شما می‌توانید این کار را تلفنی هم انجام بدهید.

رایگان ثبت‌نام و کسب درآمد را شروع کنید

 

یک مثال:

شما اگر فقط 3 ماه هر روز فقط یک فروشنده برای بیزیکت جذب کنید، در کل 120 فروشگاه در اختیار دارید. اگر هر فروشگاه در هر روز فقط 200 هزار تومن و در ماه فقط 6 میلیون تومن در این سیستم فروش داشته باشد، از کل فروش این فروشگاه‌ها که 720 میلیون تومان در یک ماه می‌شود، اگر به طور میانگین پورسانت سهم سایت از هر فروش 5 درصد باشد در پایان ماه سوم شما به راحتی از 3/6 تا 29 میلیون تومان در هر ماه پورسانت خواهید گرفت:

اگر این فعالیت را ادامه بدهید و فقط یک‌سال، در هر روز فقط یک فروشنده (از هر صنف و از هر نوع فروشگاهی یا خدماتی و از هر کجای کشور) به ما معرفی و جذب کنید، در پایان سال شما حداقل 350 فروشگاه در لیست‌تان دارید که اگر هر کدام در روز 200 هزار و در ماه فقط 6 میلیون تومان فروش داشته باشند جمع فروش‌ ماهانه‌شان بیش‌تر از 2 میلیارد تومان می‌شود و سهم شما از این رقم می‌شود در پایان سال اول حداقل 10 میلیون و حداکثر 80 میلیون تومان در هر ماه !!! یعنی 120‌ تا 960 میلیون تومان در سال.

تازه، این رقم می‌تواند در سال‌های بعد بیش‌تر هم بشود. چون رقم میزان فروش این فروشگاه‌ها مطمئناً در سال‌های بعد بسیار بیش‌تر از 200 هزار تومان در روز خواهد بود. اگر جدی باشید مطمئنا در سال 1400 شما می‌توانید به رقم درآمد ماهیانه بالای 100 میلیون تومان هم به راحتی دست پیدا کنید. و شما مادام‌العمر از این درآمدها سهم خواهید برد. بدون هیچ کار دیگر در سال‌های بعد.

تازه، این بخشی از درآمد شماست. اگر خوب فعالیت بکنید و بتوانید از مرحله اولیه موفق بیرون آیید، در مرحله بعد، شما می‌توانید نماینده بیزیکت در محله یا شهر خودتان باشید. هر نماینده می‌تواند از درآمدهای خاصی که برای نماینده تعریف شده است نیز بهره‌مند شود. حداقل درآمد نماینده، جدا از درآمدهای معرفی‌ فروشنده‌ها، که با 20درصد بیشتر نسبت به سایر نفرات عادی محاسبه می‌شود، می‌تواند از ماهیانه 3 میلیون تا 30 میلیون تومان و بیش‌تر را شامل شود. چون این بند از کار محرمانه است، جزییات درآمد نمایندگان فقط به خود ایشان اعلام می‌شود.

دقت کنید همه این درآمدها مادام‌العمر هستند و بعد از مدتی فعالیت، دیگر نیازی به هیچ کاری ندارید و فقط کافی است بنشینید و رشد درآمدهای‌ لحظه‌ای‌تان از بیزیکت را مشاهده کنید. گزارش درآمدهای شما در سایت بیزیکت به صورت لحظه‌ای برای شما اطلا‌ع‌رسانی می‌شود.

همه این درآمدها از بابت خرید هم تکرار می‌شود. یعنی شاید شما در یک معامله دوبار پورسانت بگیرید اگر هم خریدار را معرفی کرده باشید و هم فروشنده را.

پس اگر جذب فروشنده برایتان سخت است می‌توانید از دوستان و آشنایان خودتان دعوت کنید به عنوان خریدار در این سایت عضو شوند. در آینده هرزمان این دوستان خریدی در این سایت انجام دهند: خرید کالا یا خرید فایل یا خرید خدمات یا ...، پورسانت شما محفوظ خواهد بود. برای همیشه.

 

بیزیکت چیست:

بیزیکت اولین سوشیال‌مارکتپلیس در ایران و جهان است. در بیزیکت هر شخصی می‌تواند هر چیزی برای فروش دارد را بدون نیاز به آگهی و قرار تلفنی و خطرات مربوطه، کاملاً مستقیم و کاملاً آنلاین بفروشد و پولش را آنلاین دریافت کند. بدون یک ریال هزینه اولیه. قابل استفاده برای همه فروشندگان و کسبه شهری و روستایی، همه مشاغل خانگی، همه ارائه‌کنندگان هر نوع خدمات از مشاوره و طراحی و تایپ تا آشپزی و قالیبافی و ... ، همه هنرمندان صنایع دستی و تولیدکنندگان محصولات کشاورزی و .... و در کل همه مردم.

در بیزیکت همه این فعالیت‌ها از طریق یک شبکه اجتماعی بسیار جذاب به آسانی قابل اطلاع‌رسانی به دیگران است. هم‌چنین از طریق یک پیام‌رسان داخلی و ساده، همه ارتباطات لازم بدون نیاز به خروج از بیزیکت قابل انجام است، به طوری‌که همه جا می‌توان بدون هیچ زحمت اضافی، به آسانی نسبت به اطلاع‌رسانی و فروش آنلاین همه نوع کالا و خدمت و فایل اقدام کرد.

 

راهنمای کسب درآمد آسان و مادام‌العمر از بیزیکت با معرفی دوستان

شما می‌توانید پس از عضویت در بیزیکت و فعال کردن کد درآمدزای خودتان، با معرفی این کد به دیگران و تشویق دوستان خود به عضویت در بیزیکت، ‌از درآمدهای دوستان معرفی شده توسط خودتان پورسانت بگیرید و یک درآمد مادام‌العمر بدون هیج دردسری برای خود ردیف کنید. روش این کار:

  1. ثبت‌نام و ورود به سایت و مراجعه به منوی کاربری
  2. انتخاب گزینه "امور مالی و درآمد" و بعد "کد درآمدساز من"
  3. مشاهده کد افیلیت و لینک اختصاصی شما، قابل استفاده در وب
  4. معرفی این کد عددی به دوستان و آشنایان تا در زمان ثبت‌نام در بخش "کد معرف" آن را وارد نمایند
  5. کپی کردن لینک داده شده در این صفحه در هر کجای اینترنت یا شبکه‌های اجتماعی وب یا موبایل یا ... و برای تشویق دوستان و ... برای ورود به سایت و عضویت در بیزیکت با استفاده از این لینک.
  6. در معرفی با لینک فوق، ثبت کد معرف اختصاصی شما در فرم ثبت‌نام هم لازم نمی‌شود و به طور خودکار کد معرف شما ثبت می‌شود
  7. تمام. همین.
  8. در صورتی که اپلکیشن بیزیکت رو از این صفحه دریافت و نصب کنید این کارها با امکانات و روش‌های بیشتر از جمله امکان دعوت پیامکی یا تلگرامی دوستان هم میسر میشه که همه از منوی امور مالی و درآمده در اپ قابل دسترسی خواهد بود.

رایگان ثبت‌نام و کسب درآمد را شروع کنید

از این به بعد هر کسی با کد معرفی شما در سایت ثبت‌نام کند، از هر فروشی یا هر خریدی که در سایت داشته باشد طبق توضیحات مندرج در بخش "تعرفه‌ها" پورسانت مشخصی برای همیشه به شما اختصاص خواهد یافت که در بخش "گزارشات مالی" پنل شما در هر لحظه قابل رویت است.

 

دانلود کتاب راهنمای سفیران بیزیکت