فرصت استثنایی برای مشارکت در شبکه تجاری بیزیکت

معرفی شبکه تجاری بیزیکت:

شرکت ارزش آفرینان عصر اینترنت،‌ به عنوان یک شرکت نوآفرین خلاق، با کسب کلیه مجوزهای لازمه، با بیزیکت www.biziket.com جامع‌ترین شبکه اجتماعی کسب‌وکار برای ایرانیان، با امکاناتی کم‌نظیر برای همه مشاغل تولیدی، بازرگانی و خدماتی، و مدل‌های درآمدسازی ابتکاری برای کاربران، کاری کرده که هر کسی از هر گوشه کشور می‌تواند برای خود کسب‌و‌کاری نو بنا سازد، و یا با رونق کسب‌و‌کار خود، درآمدی پویا و پایا خلق کند  مشاهده مجوزها و افتخارات بیزیکت

نحوه مشارکت در بیزیکت:

  • خرید امتیاز دیجیتال داخلی کت از شبکه اجتماعی بیزیکت
  • خرید سهام بانام رسمی شرکت ارزش آفرینان عصر اینترنت

 

خرید امتیاز دیجیتال داخلی کت

تعریف امتیاز کت:

Ket کت، امتیاز داخلی در شبکه کسب‌و‌کار بیزیکت می‌باشد و هیچ ارتباطی با ارز و کوین و توکن دیجیتال ندارد و نیازی هم به کیف پول دیجیتال ندارد. دریافت امتیاز کت یا تبادل آن یا استفاده از آن، با عضویت در شبکه اجتماعی بیزیکت صورت می‌گیرد و نیازی به هیچ نرم‌افزار یا اپلیکیشن دیگر ندارد.

روش دریافت کت:

  1. پیش‌خرید نقدی کت از خود شبکه تجاری بیزیکت، به صورت مستقیم، با نرخ اولیه تعریف شده، با تضمین دریافت پاداش سالیانه علی‌الحساب 30 درصد.
  2. دریافت رایگان کت به عنوان پاداش معرفی دیگران، به شرط پیش‌خرید مستقیم کت توسط فرد معرفی ‌شده، به تعداد 10 درصد کل کت خریداری ‌شده.
  3. دریافت رایگان کت، با انجام هر نوع فعالیت در بیزیکت، از حضور و آنلاین بودن در سایت تا جذب کاربر و فروشگاه تا خرید و فروش هر نوع کالا یا خدمات و ... از گذاشتن پست و ثبت کالا و آگهی تا لایک و کامنت و بازنشر محتواهای دیگران و ... از دنبال‌کردن دیگران و جذب دنبال‌کننده تا عضویت در گروه‌ها و جذب عضو گروه و ...

نرخ ‌فروش کت:

  • در مرحله پیش‌فروش توسط خود بیزیکت، هر کت به نرخ 10 هزار ریال، برابر یک‌هزار تومان به کاربر عرضه می‌شود.

پاداش مشارکت:

  • پاداش علی‌الحساب، برای مشارکت‌کنندگان در پیش‌خرید کت، در سررسید یک‌ساله، به میزان 30 درصد خواهد بود.
  • برای خریدار بیش از 50 هزار کت، عضویت VIP یک‌ساله بیزیکت به ارزش 4/4 میلیون تومان، رایگان هدیه می‌شود.

تضمین پاداش:

  • ما تضمین می‌کنیم شما در طول یک‌سال، با فروش کت‌های خود، در کت‌مارکت بیزیکت، بیشتر از درصد علی‌الحساب درآمد کسب می‌کنید.
  • اگر اهل ریسک نیستید، هیچ کاری نکنید، در پایان سال، کل کت‌های دریافتی را به ما عودت داده، پاداش علی‌الحساب فوق را دریافت کنید.

روند ‌خرید کت:

عضویت در بیزیکت، شارژ کیف پول بیزیکتی با افزایش موجودی، ثبت تقاضا به صورت تیکت، انتقال کت به حساب امتیازات کت کاربر

کاربردهای کت:

  • مرحله اول، از روز اول دریافت کت، امکان خرید خدمات اختصاصی بیزیکت، با تخفیف 20 تا 50 درصد به شرط پرداخت با کت، شامل:

تهیه عضویت حرفه‌ای بیزیکت (طلایی و VIP)، ثبت آگهی طلایی و نقره‌ای در بخش آگهی‌نامه، سفارش انواع تبلیغات در شبکه بیزیکت، اخذ هر نوع نمایندگی بیزیکت، خرید هر نوع اپلیکیشن‌ اختصاصی بیزیکت، دریافت مشاوره اختصاصی کسب‌و‌کار، ثبت‌نام در دوره‌های کسب‌و‌کار شرکت ارزش آفرینان و ...

  • مرحله دوم، از نیمه اول 1402، در کل شبکه بیزیکت، امکان خرید کالاها یا خدمات یا فایل‌های عرضه شده توسط فروشندگان منتخب بیزیکت.
  • مرحله سوم، از نیمه دوم 1402، با جذب شرکای جدی، امکان خرید انواع خدمات و کالاها از سایر سایت‌ها و اپ‌ها و فروشگاه‌های معتبر و فعال.

 

خرید سهام شرکت ارزش آفرینان

ارزش آفرینان عصر اینترنت با شناسه ملی 14007578152 ثبت‌شده به‌تاریخ 20 اردیبهشت 1397، سهام خود را با این روش به متقاضیان عرضه می‌کند:

مشخصات سهام:

این شرکت در کل 10 میلیون سهم بانام دارد که در این مرحله 200 هزار سهم با نرخ هر سهم 50 هزار تومان، با تضمین بازخرید یک‌ساله عرضه می‌شود.

مزایای برگه سهام:

  • این برگه سهام، با روند تشریح شده در پشت برگه، در هر زمان، با ثبت مشخصات برگه و طرفین مبادله، در بیزیکت، ‌قابل انتقال به غیر می‌باشد.
  • برای دارنده سهم، در شهریور ماه،‌ هر سود قانونی که از عملکرد شرکت در سال قبل حاصل شود به حساب بیزیکتی کاربر مربوطه واریز می‌گردد.
  • برای خریدار بیش از یک هزار سهم، معادل 50 میلیون تومان، عضویت VIP یک‌ساله بیزیکت به ارزش 4/4 میلیون تومان، رایگان هدیه می‌شود.
  • برای معرفی‌کننده خریدار جدید، به میزان 10 درصد خرید، پاداش نقدی در نظر گرفته شده است که به حساب معرف در بیزیکت واریز می‌شود.

روند خرید سهام:

عضویت در بیزیکت، شارژ کیف پول بیزیکتی با افزایش موجودی، تکمیل مشخصات فردی، ثبت تقاضا به صورت تیکت، صدور برگه سهام رسمی به نام متقاضی با مهر و امضای شرکت، ارسال برگه با پست پیشتاز به آدرس سهام‌دار (حداقل مبلغ لازم برای خرید سهام، رقم 5 میلیون تومان برای دریافت 100 سهم بانام شرکت می‌باشد)