فرصت‌های بیزیکت برای توسعه صنایع خلاق و فرهنگی

 

بیزیکت به عنوان کامل‌ترین و جامع‌ترین شبکه اجتماعی کسب‌وکار در ایران، آماده است تا در خدمت صنایع خلاق در حوزه فرهنگ این مملکت باشد. بیزیکت با دارا بودن کلیه امکانات مورد نیاز کسب‌و‌کارها، از جمله:

  • بازار سراسری عرضه مستقیم کالا با امکان ثبت سفارش و پرداخت آنلاین و ...
  • امکان سفارش‌گیری و کار از راه دور برای کلیه مهارت‌های تخصصی هنری و ...
  • امکان عرضه محصولات دیجیتال، فایل‌های مختلف آموزشی و قابل دانلود و ...
  • امکان اطلاع‌رسانی رایگان در کلیه موضوعات کاری، تبلیغاتی، جذب نیرو و ....
  • امکان انتشار پست و ایجاد گروه و کانال و داشتن پیج شخصی و فالوور و ...
  • پیام‌رسان اختصاصی کسب‌‌و‌کار برای ارتباط آسان با مشتریان و همکاران و ...

بستری مناسب برای همه فراهم فعالین اقتصادی کشور فراهم کرده است.

 

در کنار این امکانات، بیزیکت با ابتکارات خاص خود در عرصه شبکه‌های اجتماعی، برای اولین بار، سیستم پرافیت‌شیرینگ و سیستم امتیازدهی به فعالیت‌های کاربر را ارائه نموده است. با این دو ابداع، کلیه کاربران این شبکه:

  • با هرنوع فعالیت در شبکه و هر دقیقه حضور در بیزیکت، امتیازی قابل تبدیل به درآمد نقدی کسب می‌کنند.
  • با معرفی آشنایان خود برای حضور در بیزیکت، با هر خرید یا فروش ایشان، مادام‌العمر درآمد کسب می‌کنند.

 

در این راستا، شرکت ارزش آفرینان عصر اینترنت، با دارا بودن کلیه مجوزهای قانونی لازم، به عنوان یک شرکت نوآفرین، مستقر در پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی ایران، در دانشگاه علم و فرهنگ، پتانسیل‌ها و فرصت‌های ذیل را در اختیار حوزه‌های مربوطه قرار می‌دهد تا نسبت به معرفی و توسعه کسب‌و‌کارهای خود و رشد اقتصادی و فرهنگی کشور اقدام نمایند.

 

ضمن آن‌که به زودی و با افتتاح «رادیو بیزیکت: صدای کسب‌و‌کار ایرانیان» امکان معرفی هرچه بهتر همه کسب‌‌و‌کارهای خلاق و صنایع فرهنگی ایران فرهنگ‌دوست به صورت تخصصی در شبکه اجتماعی تجاری بیزیکت فراهم خواهد گردید:

 

معرفی امکانات قابل استفاده شبکه بیزیکت برای صنایع فرهنگی مختلف

 

صنایع دستی و هنرهای تجسمی:

هنرمندان شاغل در این عرصه‌ها، می‌توانند با امکانات کاربردی بیزیکت، نسبت به آگاهی از فعالیت‌های همکاران خود و ارائه مستقیم محصولات و یا گرفتن سفارش تخصصی به صورت آنلاین برای هنر خود و انجام و تحویل آن با پست، به صورت کار از راه دور، نسبت به توسعه کسب و کار و افزایش درآمد خود اقدام نمایند.

کلیه مراحل ثبت سفارش و مذاکره با مشتری و درخواست هزینه و پی‌گیری‌ پرداخت‌های مرحله به مرحله برای هر سفارش و هر نوع تبادل فایل و طرح و ... از طریق سرویس تخصصی کار از دور بیزیکت به صورت آنلاین و بدون نیاز به هیچ برنامه دیگری صورت می‌گیرد.

امکان ثبت پست در شبکه اجتماعی بیزیکت، شامل عکس یا ویدئوی معرفی محصولات و مراحل یا کارگاه‌های ساخت آن‌ها و ... و ثبت کامنت و جذب فالوور و بازنشر این پست‌ها در شبکه تخصصی کسب و کار بیزیکت به آسانی برای همه میسر است.

و تک‌تک این کارها و فعالیت‌های صورت گرفته توسط کاربر، هر کدام به طور مستقل، کسب امتیاز دیجیتال کت، با قابلیت تبدیل به درآمد را هم برای وی به همراه دارد!

 

زیورآلات و جواهرات، مد و پوشاک:

فروش آنلاین پوشاک و لباس‌های طراحی و تولیدشده توسط صنعت‌گران این حوزه و نیز زیورآلات و جواهرات اصلی و بدلی ساخته شده توسط هنرمندان عزیز، با کمترین کارمزد و با مزایای بسیار، در بیزیکت به آسانی میسر است. همچنین امکان گرفتن سفارش خاص از مشتریان و ساخت و تحویل آن به صورت کار از راه دور نیز ممکن است.

با گزینه فروش مستقیم در سایر شبکه‌ها، این امکان فراهم شده است که فروشندگان این محصولات، بدون نیاز به کلی کپی‌پیست کردن متن و عکس و ... فقط با یک کلیک، کالاهای ثبت شده خود در بازار بیزیکت را به آسانی در اینترنت و هر نوع برنامه یا سایت فعال در فضای مجازی، به خریدار عرضه کنند و مراحل پرداخت و صدور فاکتور و پیگیری ارسال و هر نوع ارتباط با مشتری را هم بدون نیاز به هیچ برنامه دیگر، از طریق خود بیزیکت مدیریت کنند.

 

میراث فرهنگی و گردشگری:

معرفی اماکن گردشگری و میراث فرهنگی هر منطقه به انواع شکل‌ها در بیزیکت میسر است. از ثبت پست تصویری یا ویدئویی تا امکان درج فایل کامل ویدئویی، درج مقاله مفصل با هر تعداد عکس و مدیای دلخواه، ایجاد وبلاگ تخصصی با دسته‌بندی‌های دلخواه برای انتشار هر نوع محتوای مشروح و ...

امکان فروش سوغات و صنایع دستی خاص هر منطقه نیز با سرویس بازار آنلاین بیزیکت فراهم است.

در فاز بعدی توسعه این شبکه، امکان اجاره اماکن گردشگری سنتی در بیزیکت فراهم خواهد گردید.

 

انیمیشن، رسانه، کتاب و مطبوعات:

پخش و نمایش هر نوع انیمیشن، کلیپ، ویدئوی کوتاه و بلند در شبکه اجتماعی بیزیکت می‌تواند سکوی مناسبی باشد برای معرفی هنر فعالین در این عرصه. با امکان بازنشر و لایک و گرفتن کامنت و بازخورد بینندگان و ارتباط مستقیم بین هنرمند و مخاطب.

همچنین نویسندگان و هنرمندان تولیدکننده محتواهای مختلف می‌توانند در سرویس دانلود بیزیکت، فایل‌های صوتی یا ویدئویی و نیز فایل الکترونیک کتب نوشته شده یا مطبوعات منتشر شده توسط ناشران رسمی و قانونی را به شکل‌های مختلف و با قیمت دلخواه تولیدکننده عرضه نموده و به صورت مستقیم و به ازای هر دانلود، از هنر تولیدی خود کسب درآمد نمایند.

امکان ایجاد وبلاگ تخصصی برای هر نوع رسانه، در کنار انتشار اخبار و محتواهای تولیدی به صورت‌های مختلف در قابل پست شبکه، یا ایجاد و گروه یا کانال اختصاصی برای رسانه مد نظر، یا انتشار مطالب و مقالات مختلف در سرویس مجله کسب‌و‌کار بیزیکت و ... برای کلیه رسانه‌های مکتوب و رسمی در این پلتفرم فراهم است.

 

واقعیت مجازی، معماری و دکوراسیون:

هنرمندان این عرصه‌ها نیز برای رونق کسب‌وکار خود در بیزیکت فرصت‌های خود را دارند.

امکان معرفی هنر و طراحی‌ها و تولیدات این دوستان در سرویس‌های شبکه اجتماعی و دانلود فایل به صورت تصویر و ویدئو و کلیپ به آسانی فراهم است. همچنین امکان ثبت مهارت و گرفتن سفارش کار از راه دور به صورت آنلاین در کلیه زمینه‌های طراحی و نقشه‌کشی و تولید تصاویر هنری و عرضه آن به صورت مستقیم از و به مشتری فراهم می‌باشد.

 

اوقات فراغت و رویدادهای فرهنگی:

با استفاده از سرویس خبرخوان بیزیکت، کلیه کاربران می‌توانند با انتخاب منابع و موضوعات دلخواه خود، آخرین خبرهای آن حوزه از منابع معتبر و رسمی را به صورت لحظه‌ای دریافت و بدون نیاز به خروج از این شبکه، به طور کامل مطالعه نمایند.

معرفی هر نوع رویداد فرهنگی هنری با استفاده از امکانات شبکه‌ای بیزیکت به هر شکل با هر نوع مدیای صوتی یا تصویری یا ... به آسانی میسر است. هر پستی که در شبکه بیزیکت منتشر می‌شود به طور خودکار در معرض دید همه کاربران قرار می‌گیرد و این سرویس، بهترین راه برای اطلاع‌رسانی به قشر عظیمی از کاربران می‌باشد.

سرگرم شدن با مطالب آموزشی و کاربردی بسیار متنوع در سرویس‌های جذاب بیزیکت می‌تواند بهترین منبع برای پرکردن سالم و مفید اوقات فراغت به دور از هر گونه چالش‌های انحرافی رایج در فضای مجازی برای همه ایرانیان عزیز باشد.

در فازهای بعدی بیزیکت، امکان فروش بلیط سینماها و تئاترها، رویدادها و سمینارها، و هر نوع برنامه فرهنگی هنری در بیزیکت فراهم خواهد گردید.

 

صنایع بسته‌بندی و کسب‌وکارهای آنلاین:

برای عزیزان دارای هر نوع کسب‌و‌کار آنلاین، بیزیکت، بهترین شبکه برای توسعه کسب‌وکارشان می‌باشد. بدون نیاز به هیچ برنامه جانبی دیگر، کلیه ارتباطات کاری با همکاران و مشتریان با کامل‌ترین سرویس‌ها در بیزیکت فراهم است.

این عزیزان با معرفی هر همکار یا هر مشتری به بیزیکت، از کلیه خریدها یا فروش‌های آن شخص در بیزیکت برای همیشه پورسانت گرفته و درآمد کسب خواهند نمود. حتی زمانی که خودشان هیچ فعالیتی نداشته باشند.

برای کلیه کسب‌و‌کارهای فعال در شبکه تجاری بیزیکت، امکان ثبت کالاها بدون نیاز به اتلاف وقت برای ثبت تصویر یا شرح کالا یا .. به آسانی میسر و امکان تغییر سریع قیمت یا میزان تخفیف محصولات با اختیار خود فروشنده در هر زمان به آسانی مقدور است.

همچنین به زودی و با بهره‌برداری از سرویس پیک بیزیباکس، امکان ارسال سفارشات کسب‌و‌کارهای آنلاین با ابتکاراتی جدید و با نصف قیمت رایج بازار حمل‌و‌نقل برای همه کسب‌و‌کارهای فعال بیزیکتی و غیر بیزیکتی فراهم خواهد گردید.

 

برای عضویت در بیزیکت و شروع دسترسی آسان به امکانات مطرح شده در شرح فوق و آغاز کسب درآمد با فعالیت در این شبکه، می‌توانید از منوهای بیزیکت یا لینک‌های آخر صفحه زیر استفاده نمایید:

 

ثبت آگهی تبلیغاتی رایگان

گفتگو با همکاران و مشتریان

ایجاد رایگان فروشـگاه آنـلاین

ثبت محصـول جدید برای فروش

ثبت مهارت و هنر برای گرفتن سفارش

ثبت و فروش فایل و محصولات دیجیتال

مشاهده تخصص‌های ارائه شده کار از دور

مشاهده محصولات عرضه شده در بازار آنلاین

مشاهده پست‌های منتشر شده کاربران بیزیکت

ایجاد وبلاگ تخصصی و ارسال محتوای رسانــه‌ای

انتشار مطلب و مقاله در مجله کسب‌و‌کار بیزیـکت