معرفی تهاتر و روند آن در بیزیکت

 

تهاتر به معنی مبادله کالا با کالا توسط افراد می‌باشد.

در این مبادله گاه لازم می‌شود که یکی از طرفین، مبلغی برای تکمیل اختلاف قیمت دو کالای مبادله شده به طرف دوم بپردازد.

با این حال اینکه یک شخص بتواند با کمترین مبلغ پرداختی، کالایی را که نیاز ندارد و قصد فروش آن را دارد ولی مشتری نقدی برایش نیست را با کالایی که قصد خریدش را دارد ولی پول نقد برای خرید آن را ندارد مبادله کند، قطعا برای خیلی از افراد مشکل‌گشا خواهد بود.

خصوصا برای مواردی که موضوع مورد نظر مبالغ بالایی دارد و به آسانی قابل نقد شدن نیست، تهاتر به راحتی می‌تواند باعث تبدیل یک دارایی به نوع دیگر شود و فرد بتواند به هدف خود از تغییر دارایی‌ برسد.

 

در خدمت تهاتر بیزیکت که فعلا به عنوان بخشی از سرویس تبلیغات آماده استفاده شده است، هر کاربر بیزیکت می‌تواند به آسانی با انتخاب نوع دارایی مورد نظری که دارد (از بین ملک، خودرو، مصالح ساختمانی، لوازم خانگی و تولیدات کارخانه‌ای) را انتخاب و بعد نوع دارایی که می‌خواهد به آن تبدیل کند را نیز از لیست مشابه موارد فوق انتخاب کرده و بعد میزان ارزش مد نظر برای دارایی خود را اعلام و در خصوص جزئیات آن توضیحات بیشتری همراه با تصویر یا ویدئو ثبت نماید.

سایر کاربران که دارای نوعی دارایی از هدف مورد نظر این شخص می‌باشند می‌توانند با تماس با این شخص، نسبت به هر نوع مذاکره در خصوص تبادل دارایی با قیمت مورد توافق و نحوه تعامل و پرداخت مابه‌آلتفاوت احتمالی صحبت کرده و این تبادل را به نتیجه برسانند.

 

ارائه موارد جدید و انجام تهاتر در بیزیکت فعلا هیچ هزینه‌ای ندارد و بیزیکت هم هیچ درصد و کارمزدی از طرفین دریافت نمی‌کند. بر این اساس بیزیکت هیچ مسئولیتی هم در قبال طرفین تهاتر و جزئیات و عواقب مبادله انجام شده نمی‌پذیرد.

لذا کاربران باید در خصوص هر نوع تبادل کالا به کالا، خود با دقت نسبت به ادعاهای طرف دوم تحقیق و بررسی کرده و بعد از اطمینان از همه موارد ممکن، نسبت به انعقاد قرارداد و معامله و پرداخت وجه و تبادل اقدام کنند.

 

در آینده، سرویس تهاتر به صورت مستقل با امکانات بیشتر و برای هر نوع تبادل کالا به کالا در هر مبلغی، آماده و فعال خواهد شد. در آن زمان، روند مبادله کالا به کالا به طور کامل متفاوت بوده و با نظارت بیزیکت صورت خواهد گرفت.

 

برای ثبت مورد جدید برای تهاتر کلیک کنید

برای مشاهده موارد تهاتر موجود کلیک کنید