به اعتقاد یکی از سرمایه‌گذاران برجسته‌ی شرکت تسلا: «بیت کوین مانند سوسک است»!

برخی از کارشناسان بیت کوین را با سوسک مقایسه می‌کنند؛ زیرا هر دو به شدت انعطاف‌پذیر، مقاوم و تقریبا نابود‌نشدنی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از یوتودی، بیت کوین (BTC) در طول سال گذشته به شدت تحت فشار بود. برخی از تحلیلگران پیش‌بینی می‌کردند قیمت بیت کوین تا زیر 10,000 دلار نیز سقوط کند. ولی اکنون که بیت کوین عملکرد فوق‌العاده‌‌ای را از خود نشان داده و بسیاری از ضررهای سال گذشته را جبران کرده است، راس جربر، یکی از سرمایه‌گذاران مشهور شرکت تسلا، با هیجان و اعتماد به نفس بالا اعلام کرده است که «بیت کوین این‌جا است تا برای همیشه بماند.»

جربر، بنیانگذار و مدیر‌عامل شرکت مدیریت ثروت و سرمایه‌گذاری جربر کاوازاکی، صبح امروز در پستی در توییتر نوشت: «یک روز زیبای دیگر با بیت کوین 23 هزار دلاری. بیت کوین دشمنان‌اش را به مبارزه می‌طلبد - دشمنانی که فکر می‌کردند بیت کوین مرده است؛ ولی نه، بیت کوین مانند یک سوسک است که هر بار بر می‌گردد.» وی در آخر این توییت از ایموجی سوسک نیز استفاده کرده بود.

راس جربر به عنوان یکی از طرفداران سرسخت بیت کوین و ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود؛ از این رو، انتشار چنین توییتی از وی آن‌چنان تعجب‌آور نیست.

وی یکی از سرمایه‌گذاران و دارندگان بیت کوین است. این سرمایه‌گذار مشهور بیت کوین را به عنوان ابزاری برای پوشش ریسک و محافظت از دارایی‌ها در برابر تورم و همچنین، به عنوان طلای دیجیتال توصیف کرده است.

بیت کوین در عمل واقعا مانند سوسک است - سوسک موجودی افسانه‌ای و تقریبا جاودانه است که سالیان سال در برابر تغییرات محیطی و خطر انقراض مقاومت کرده است. آن‌ها حتی در برابر انفجار هسته‌ای نیز به شدت مقاوم هستند. انعطاف‌پذیری سوسک‌ها ناشی از سازگاری و توانایی آن‌ها برای زنده ماندن در شرایط مختلف است. آن‌ها می‌توانند با منابع بسیار محدود زندگی کرده و به سرعت تولید مثل کنند؛ این مسئله به آن‌ها امکان می‌دهد تا در صورت تغییر شرایط زندگی بتوانند به سرعت با شرایط جدید سازگار شوند.

بیت کوین نیز از زمان آغاز به کار خود در سال 2009، علی‌رغم تمام ناملایمات و سختی‌ها با قدرت باقی مانده و رشد کرده است. این ارز دیجیتال توانسته است اقتصاد جهانی را متحول کند. ماهیت غیرمتمرکز بیت کوین باعث شده است که از تمام دستکاری‌ها یا مداخلات دولت‌ها، بانک‌ها و سایر موسسات بزرگ مصون بماند.

هم‌اکنون، در لحظه‌ی نگارش این مطلب - در حوالی ساعت 15:45 روز یک‌شنبه 22 ژانویه / 2 بهمن - بیت کوین با 0.68 درصد افزایش نسبت به روز گذشته با قیمت 22,877 دلار معامله می‌شود. عملکرد هفتگی بیت کوین تاکنون مطلوب بوده است. ارزش بیت کوین نسبت به هفت روز گذشته 10.53 درصد افزایش یافته است. ارزش کل بازار بیت کوین اکنون به 440,836,035,805 دلار رسیده است.

💯🆔@BizYooz