برگزاری مسابقات بین المللی تنیس پیشکسوتان در موسسه پیام

مسابقات بین المللی تنیس پیشکسوتان از 11 الی 17 مرداد با حضور 102 شرکت کننده در باشگاه تنیس موسسه فرهنگی ورزشی و رفاهی پیام در حال برگزاری است .

به گزارش روابط عمومی پیام ، حمید عباسی مدیرعامل و عضو هیئات مدیره پیام با اعلام این خبر افزود : این مسابقات در سطح بین المللی و در هفت رده سنی 30 الی 60 سال ویژه آقایان در دوبخش سینگل و دوبل با رعایت کامل دستوراالعمل های بهداشتی و اخذ تست کرونا از ورزشکاران در حال برگزاری است که به گفته ی کارشناسان و فعالان حوزه های ورزشی سطح برگزاری و مشارکت در مسابقات فراتر از پیش بینی های انجام شده است .



مدیرعامل موسسه پیام افزود : باشگاه تنیس پیام با 4 زمین رو باز و 3 زمین سرپوشیده و امکانات کامل از ممتاز ترین باشگاه های ورزشی این رشته در کشور است که پس از رایزنی متعدد با فدراسیون های جهانی و فدراسیون جمهوری اسلامی ایران ، افتخار میزبانی این مسابقات را دارد .

حمید عباسی اعلام نمود : ورزشکاران پس از رقابت های حرفه ای و سنگین در بخش های برنامه ریزی شده به مرحله نهایی مسابقات راه خواهند یافت که پس از برگزاری آخرین دیدار در ساعت 17 یکشنبه هفدهم مرداد ماه ، مراسم اختتامیه و اهدای جوایز قهرمانان با حضور مسئولان ورزشی کشور برگزار خواهد شد .