رقابت های چهار جانبه فوتسال فجر؛

ملی پوشان ۹۸‌و آرارات فینالیست شدند

یک‌ همدلی و همت گروهی به مناسبت دهه مبارک فجر، بهانه ای شد برای رقابت دیدنی جمعی از چهره‌های نام آشنای فوتبال و فوتسال، پیشکسوتان، اهالی رسانه و مدیران و کارکنان شهرداری منطقه ۳ و نواحی زیر مجموعه.
مهندس حمید جوانی شهردار منطقه ۳ و ‌مهندس علی خانعلی به همراه جمعی از کارکنان‌ ناحیه ۴ شهرداری هم پا به میدان گذاشتند تا هم رقابت های چهار جانبه ای را تحت عنوان جام فجر پایه گذاری کنند و هم خود پا به توپ شوند.
از سوی دیگر،
بازیکنان ارامنه هم‌ میزبان شایسته ای برای این رقابتهای دوستانه و صمیمانه در ورزشگاه اختصاصی آرارات شدند و هم تیمی آماده را روانه میدان کردند.
ملی پوشان ۹۸ و تیم خبرنگاران وعکاسان ورزشی(قلم ورزش) هم این دعوت را اجابت کردند و حضور پر رنگی را در این آوردگاه به نمایش گذاشتند.
حضور چهره هایی چون: محمد نوازی، بهنام ابوالقاسمپور، بیژن طاهری، محمد رضا مهدوی، بهروز رهبری فر، پرویز برومند، محمد رضا حیدریان، ادموند اختر ، ادموند بزیک، ماییس میناسیان ،احمد تقوی،علی خانعلی،غلامعلی پیرایرانی، مهدی توتونچی به همراه مهمانان و جمعی از خبرنگاران و نویسندگان ورزشی، باعث رونق این محفل دوستانه شد.
آراراتی ها هم که‌همواره در برگزاری مسابقات به نظم و توانایی در اجرا شهره هستند، برای بهتر برگزار شدن این رقابتها سنگ‌تمام گذاشتند.
در روز نخست دو تیم ملی پوشان ۹۸ و آرارات با پیروزی مقابل تیمهای شهرداری منطقه و قلم ورزش به فینال راه یافتند تا دیدارهای رده بندی و فینال، روز دوشنبه ۲۵ بهمن‌ماه و در آستانه ولادت مولای متقیان علی (ع) در سالن ورزشگاه آرارات تهران برگزار شود.