گفت و گو با سرمربی تیم بسکتبال بانوان هورتاش
ادامه راه بدون حمایت و اسپانسر دشوار است
مدیر و سرمربی تیم بسکتبال بانوان هورتاش (سما)می گوید: شرکت در مسابقات بسکتبال با دست خالی کاری دشوار است و امیدواریم با حمایت های بخش خصوصی و توافقی که در این زمینه بدست می آید بتوانیم به راهمان ادامه دهیم.
سمیه محراب بیگی افزود: من سالهاست این تیم را به هر شکل ممکن حفظ کرده ام و دختران زیادی را هم اکنون زیر چتر خود گرفته ایم و در حقیقت یک کار فرهنگی و ورزشی انجام می دهیم اما بدون حمایت امکان ادامه مسیر سخت است و تقاضا می کنم که متولیان ورزش راهی برای نجات این تیم پیش پای ما قرار دهند.
محراب بیگی که خود از ملی پوشان سابق بسکتبال ایران است ادامه داد: البته بخش خصوصی اگر پا پیش بگذارد ما حاضریم در همه مسابقات و تمرینات با برند آنها به میدان برویم چرا که ظرفیت تبلیغاتی خوبی داریم و این ظرفیت را در اختیار اسپانسر قرار میدهیم.
سرمربی تیم بسکتبال بانوان هورتاش افزود: انتظار آنچنانی هم نداریم و تنها هزینه لباس بچه ها و رفت و آمد تیم در اولویت است چون هدف ما حفظ این تیم بازیکن ساز می باشد بنابراین بخش خصوصی اگر وارد شود هم یک فعالیت فرهنگی انجام می دهد و هم از بازیکنانی حمایت می کند که آینده سازان کشورمان هستند و به سلامت جامعه کمک زیادی خواهند کرد.
وی گفت : هم اکنون در لیگ دسته دوم کشور و مسابقات بسکتبال باشگاههای تهران حضور داریم و اولین دیدار این فصل را با پیروزی پشت سرگذاسته ایم و آینده روشنی در انتظارمان است.