به همت شهرداری منطقه سه تهران در سالن آرارات برگزار شد
قهرمانی ملی پوشان۹۸ و مقام سومی قلم ورزش در فوتسال "جام فجر"

مسابقات چهار جانبه فوتسال "جام فجر" به همت شهرداری منطقه سه تهران در سالن آرارات برگزار شد و با قهرمانی ملی پوشان ۹۸ به پایان رسید.
این رقابت‌ها با شرکت چهار تیم ملی پوشان ۹۸، شهرداری منطقه سه، آرارات و قلم ورزش برگزار شد که طی آن دو تیم ملی پوشان ۹۸ و آرارات با برتری مقابل تیم های شهرداری و قلم ورزش به دیدار پایانی راه یافتند. در دیدار فینال، ملی پوشان ۹۸، تیم آرارات را که ادموند اختر و ادموند بزیک را در ترکیب خود داشت، شکست داد و به عنوان نخست رسید. در این مسابقه ادموند بزیک گلزن سابق تیم های ملی، آرارات، پرسپولیس و سپاهان به عنوان دروازه بان آرارات بازی کرد و چند موقعیت مسلم گلزنی را از حریف گرفت.
در دیدار رده بندی هم تیم قلم ورزش (خبرنگاران و عکاسان ورزشی) مقابل شهرداری منطقه سه به برتری رسید و عنوان سومی را به خود اختصاص داد.
چهره های سرشناس ورزش و فوتبال ایران همچون مارکار آقاجانیان، محمد رضا حیدریان، محمد نوازی، بهروز رهبری فر، بهنام ابوالقاسم پور، محمد رضا مهدوی، ادموند اختر، ادموند بزیک، مائیس میناسیان، بیژن طاهری، علی خانعلی،پرویز برومند و ... در این مسابقات حضور داشتند. ضمن آنکه باید از میزبانی خوب آرارات و مراسم ویژه اختتامیه گفت که با اجرای استاد پیرایرانی، ‌پخش سرود و اهدا جوایز به سه تیم برتر همراه بود.