کار آفرینی که دوازده سال منتظر پاسخ مسئولین مانده است
علیزاده ساوه شمشکی مالک و سرمایه گذار پروژه گردشگری شهر شمشک دربندسر در نشست خبری با رسانه ها
از موانعی که در سر راه این پروژه ملی مهم و فرامنطقه‌ای ایجاد شده است.گفت:
: این طرح از سال ۱۳۸۸ مصوبه هئیت دولت را اخذ کرده وموافقت نامه تاسیس این منطقه صادر شده وهمچنین فاز اول آن درسال ۱۳۹۶در کارگروه اقتصادمقاومتی استانداری تهران به تصویب رسید ولی متاسفانه عدم کارایی مسئولین وقت ،مانع بزرگی برای آغازعملیات اجرایی این پروژه بزرگ درحوزه گردشگری تبدیل شده است.

وی ادامه داد: البته خوشبختانه با اقدامات بسیار موثری که ازسوی تیم معاونت قضائی دادستان کل کشور صورت گرفته و تاکنون نتایج مثبت وتاثیر گذاری به همراه داشته و تا حدودی موانع برطرف شده که با ورود جدی وزارت میراث صنایع دستی وگردشگری به عنوان متولی اصلی این حوزه ، تسهیل کننده جدی برای رفع کامل موانع پیش رو خواهد بود.

مالک وسرمایه گذار پروژه ملی منطقه نمونه گردشگری شهر شمشک دربندسر در ادامه افزود
پس از بیانات مقام معظم رهبری ونام گذاری سال 1401 به نام تولید دانش بنیان اشتغال آفرین امید تازه ای در دل ما روشن شده وامیدواریم به زودی شاهد رفع موانع این وروژه و پروژه های مشابه باشیم

مهندس علیزاده گفت؛این پروژه قطعا اشتغالزایی بالایی در سطح منطقه به صورت مستقیم وغیر مستقیم ایجاد خواهد کرد که امیدوارم شاهد اجرایی شدن هرچه زودترفاز اول پروژه باشیم.


منطقه نمونه گردشگری شهر شمشک دربندسر در فاصله ۵۷ کیلومتری شمال شهرتهران ودر سلسله جبال کوههای البرز واقع شده است.
آب وهوای این منطقه نمونه گردشگری ازشرایط خاص و ویژه ای برخوردار باشد.
:


امیدواریم وزارت میراث صنایع دستی و گردشگری برای رفع موانع این پروژه و پروژه های مشابه در کشور درشرایط اقتصادی کشور که می تواند کمک شایانی به بحث اشتغال وکار آفرینی داشته باشد با رویکرد اقتصاد مقاومتی ونگاه جهادی اقدام جدی در جهت رفع موانع پیش رو نماید