سرویس‌ها
جستجو
خانه
استتوس‌های گروه علامه نیوز

۱۴۰۱/۱۱/۲۲ ۱۵:۱۴:۱۴

در آغاز مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جام جهانی هاکی که به میزبانی شهر پرتوریا در کشور آفریقای جنوبی برگزار می‌شود، (جمعه) تیم ملی ایران به مصاف بلژیک رفت و پس از تساوی 5 - 5 موفق شد این حریف را در ضربات پنالتی 6 بر 3 شکست بدهد و به نیمه نهایی برسد

در این بازی رضا نوروززاده با 3 و امیرمهدی میرزاخانی 2 از گلزنان این دیدار بودند









تیم ایران در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده جدال تیم‌های آرژانتین و اتریش خواهد رفت.

تیم ملی هاکی ایران در مرحله گروهی با 2 برد، تساوی و یک شکست که مقابل آرژانتین رقم خورد، با 8 امتیاز پس از آمریکای 12 امتیازی در رده دوم ایستاده بود.

مشاهده استتوس

۱۴۰۱/۰۲/۰۵ ۱۲:۰۱:۵۶

ملی کشتی آزاد ایران قهرمان آسیا شد


تیم ملی کشتی آزاد ایران با کسب ۳ مدال طلا و یک نقره و شانس رسیدن به ۳ طلا و یک برنز دیگر، به عنوان قهرمانی زودهنگام رقابت‌های آسیایی ۲۰۲۲ مغولستان رسید.

به گزارش ایسنا، تیم ملی کشتی آزاد ایران به عنوان نخست رقابت‌های قهرمانی ۲۰۲۲ آسیا دست یافت.

آزادکاران ایران در ۵ وزن نخست این رقابت‌ها توسط رحمان عموزاد خلیلی در ۶۵، علی سوادکوهی در ۷۹ و محمدحسین محمدیان در وزن ۹۷ کیلوگرم به ۳ مدال طلا رسیدند.

ایران در ۵ وزن دوم این رقابت‌ها نیز تاکنون توسط داریوش حضرتقلی زاده به مدال نقره وزن ۶۱ کیلوگرم رسیده است.

همچنین در ادامه این رقابت‌ها یونس امامی در ۷۴، امیرحسین فیروزپور در ۹۲ و یدالله محبی در سنگین وزن برای کسب مدال طلا به روی تشک می‌روند و محسن مصطفوی در وزن ۸۶ کیلوگرم نیز برای کسب مدال برنز به روی تشک خواهد رفت.



پیش از این تیم ملی کشتی فرنگی ایران به عنوان نایب قهرمانی این رقابت‌ها رسید

مشاهده استتوس

۱۴۰۰/۱۱/۱۵ ۲۰:۴۸:۳۲

🔴 *چرا امروز مردم انقلابی تر از ۵۷ اند؟!*

رحمت اله مرادی: 🔹 حضرت امام فرمودند مردم ایران در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عصر رسول الله و و کوفه و عراق در عهد امیرالمومنین وحسین بن علی است.

🔸 امام تعارف نداشتند. فقیه عارف نیز اهل اغراق نیست. حرف ذوقی و شطحیات نیز نمی گوید. حقیقی می دیدند که فرمودند :"با جرات مدعی ام...ملتی مثل ملت ایران در تاریخ ثبت نشده است."

✅ اما چه دیدند؟ چرا چنین گفتند؟
پاسخ ساده است. هرچند همین پاسخ ساده را بعد از چهل سال هنوز نتوانستیم دقیق تبیین کنیم. پاسخ اینست که انقلاب 57 برآمده از یک انقلاب درونی بود. برآمده از تحول. ابتدا انقلاب انفسی صورت گرفت و بعد انقلاب آفاقی. انقلاب درونی مردم بود که انقلاب سیاسی 57 را رقم زد.

🔹 زمان امیرالمومنین مردم بیعت کردند چون از ظلم و ستم گریزان بودند. اما تاب عدالت علی نیز نداشتند. لذا امام فرمود: علی را رها کنید و دنبال دیگری روید. ... فرمود من فردای جامعه شما را می بینم با چهره متلون.

🔸 اما مردم ایران ابتدا قیام درونی کردند. عزت نفس یافتند و احساس کرامت درونی پیدا کردند. ارزش های انقلاب و مطالبه عدالت و آزادی بر اساس این تحول درونی شان شکل گرفت. اینچنین شد که در تاریخ جلوه کردند.

✅ اما غرض اینجا نیست. این مقدمه را مرور کردم تا این ادعا که: مردم امروز ما از بهمن 57 انقلابی تر اند.

🔹 انقلابی گری چیست؟ مردم در بهمن 57 برای تحقق آرمان ها قیام کردند. اما خواستن یک مرحله است و ایستادن و چهل سال برایش هزینه دادن بسیار فراتر. مردم آنچه را در بهمن 57 تاسیس کردند امروز تثبیت کردند. تثبیت به مراتب فراتر از تاسیس است.

🔸 انقلابی گری را باید در نسبت مقاومت و ایستادگی دید. نباید در شاخص های ظاهری متوقف شد. رشد معنویت را باید در میزان مقاومت مردم مقابل هجمه های اهریمنی دید. این شاخصی است که اغلب مورد توجه قرار نمی گیرد و عده ای ظاهرگرا، معنویت و انقلابی گری را ایستا و نقطه ای ارزیابی می کنند.

✅ تحلیل نقطه ای یعنی مقایسه امروز با سال 57 بدون اینکه شرایط جامعه تحلیل شود. اساسا تقوای جامعه را باید در حرکت تحلیل کرد. مثل شناگری که خلاف جریان آب حرکت می کند.

💢 برای اینکه تقوا را تحلیل کنیم باید شرایط و هجمه دشمن و قدرت شیطان را هم در نظر گرفت. امروز مردم به مراتب انقلابی ترند چون تحول درونی سال 57 را با مقاومت و ایستادگی حفظ کردند و توسعه دادند و در جان شان تثبیت کردند. این قدرت دیگر شکستنی نیست. این دارایی را نباید دست کم گرفت.

مشاهده استتوس

۱۴۰۰/۱۱/۱۰ ۱۲:۵۳:۲۴

تسریع دراجرای رئیس جمهور بابرکناری بانیان مشکلات اقتصادی ۰رحمت اله مرادی : رئیسی : بانیان وضع موجود نباید بر مسند مدیریت بمانند ۰نکته ای که آقای رئیسی درسفر دیروز خودبه استان گیلان داشت وبا گفتگوی تلوزیونی اخیر به آن اشاره ودولت خودرا مورد خطاب قراردادبه باوراو انتصابات کند است وپایان مشکلات موجود زودتر باید از دولت کنار گذاشته شوند ۰بانیان مشکلات موجود اشاره به مدیران خسته ناکارآمد وبی انگیزه است که در دولت قبل حضور داشته وکارنامه ناموفقی ارائه کرده اند در وزارت کشور احکام انتصابات استانداران صادر وترکیب استانداران تکمیل شده اما بخش قابل توجهی از فرماندران هنوز تعئین تکلیف نشده اند این درشرایطی است که بسیاری رئیس جمهور با وعده هایی همراه است که پیگیری این قول ها ومسئولیت آن دراستانها برعهده استانداران وفرمانداران خواهد بود از زمان آغاز دولت سیزدهم تاکنون حتی یک سفیر هم جابجا نشده است این درحالی است که برخی سفرا دوره ماموریتشان خاتمه یافته وبرخی سفری نیز نتوانستندنماینده شایسته ای برای نطام جمهوری اسلامی ایران باشند کندی انتصابات در دو شرکت بزرگ خودروسازان نیز بارهاتوسط کارشناسان وصاحب نظران مورد تاکید قرار گرفته است مردم ازعملکرد خودرو سازان داخلی به خصوص دوخودروساز بزرگ کشور گلایه مند هستند ۰

مشاهده استتوس

۱۴۰۰/۰۹/۰۴ ۲۳:۱۲:۵۸

تعطیلی ۱۲۰۰ ایستگاه ورزش شهروندی در بوستان ها به دلیل تشدید آلودگی هوای پایتخت

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ورزش شهرداری تهران اعلام کرد: فعالیت ۱۲۰۰ ایستگاه ورزش شهروندی در بوستان های پایتخت به دلیل تشدید آلودگی هوا از روز پنج شنبه چهارم آذرماه تا اطلاع بعدی متوقف شد.
فرشید اسحاقی با بیان اینکه این تصمیم به دنبال اعلام کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران مبنی بر خطرناک بودن وضعیت آلودگی هوا برای تمامی گروه های سنی اتخاذ شده است، افزود: توصیه می شود شهروندان تهرانی تا بهبود وضعیت آلودگی هوا، از انجام فعالیت های ورزشی در فضاهای باز خودداری کنند.
وی با بیان اینکه انجام تمرینات ورزشی در شرایط حاد آلودگی هوا می تواند آسیب های جدی بر سلامت شهروندان داشته باشد، اظهارداشت: علاوه بر ایستگاه های ورزش شهروندی در بوستان های شهر، تمامی برنامه ها و فعالیت های ورزشی مناطق ۲۲گانه در فضاهای باز نیز تا اطلاع بعدی متوقف خواهد بود.

مشاهده استتوس

۱۴۰۰/۰۸/۰۵ ۱۷:۴۵:۰۷

تحلیل فتنه هک سیستم بنزین کشور و نحوه مدیریت آن :
رحمت اله مردای:

۱.هک سیستم هوشمند پمپ بنزینها و قفل شدن آنها و ایجاد بحران در سوخت گیری و حمل و نقل و فلج شدن زندگی مردم که شعله ور شدن خشم عمومی و ایجاد هرج و مرج را در دستور کار خود قرار داده بود تا بتواند بهانه مناسبی برای یک آشوب گسترده شود وگروههای تروریستی که از قبل آماده شده بودند در فرصت مناسب وارد فاز درگیری شوند تا بتوانند مانند ابان ۹۸ با به آتش کشیدن جایگاههای سوخت و انفجار و خسارات بسیار و قتل مردم عادی توسط تروریستها همراه باشد.

۲.همزمان با هک سیستم های سوخت رسانی هک کردن بیلبوردها نیز اتفاق افتاد.این حرکت قصد داشت با هدایت گروهکهای اماده و مردم به هیجان آمده به سوی برخی جایگاهها مانند جایگاه سوخت جماران و حتی درج شعارهای مناسب برای اشوبگران بر روی بیلبوردها از جمله اینکه خامنه ای بنزین من کو بتواند به ساماندهی میدانی فتنه گران و مردم کم اطلاع بپردازد.

۳.همزمان با تحرکات فوق انتشار وسیع شایعه تصمیم دولت برای گران کردن بنزین نیز میکوشید تا باعث تشدیدالتهاب و تشویش مردم و کمک به آشوب و درگیری خیابانی و حمله به مراکز دولتی نماید.
۴....‌‌

✅ در مقابل این فتنه سراسری که میتوانست کل کشور را به اشوب و ناامنی بکشد دولت جدید به سرعت وارد عمل شد و هوشمندانه عملیات پدافندی خود را اجمالا در محورهای زیر اجرایی کرد:
۱. اطلاع رسانی سریع و دقیق و به موقع و فراتر از جنجال شبکه های معاند به صورت لحظه ای از صدا و سیما و مطلع کردن افکار عمومی تا برای کسب خبر به سراغ شبکه های معاند و اخبار مسموم نروند.
این حرکت هوشمندانه باعث شد تا مدیریت رسانه ای این جریان از دست ضدانقلاب و بلندگوهای دروغ پرداز و شایعه ساز آنها خارج شود و به سوی اخبار موثق داخلی سوق پیدا کند تا باند رسانه ای حامی این فتنه نتواند مدیریت افکار عمومی را به دست گیرند و آشوب و بلوا به پا کنند.
۲.سیستم های ضد هک فعال شد و مدیریت میدانی جایگاههای سوخت و سرعت بالای رسیدگی به این بحران و فعال کردن سیستم افلاین، فتنه را متوقف کرد.
مردم دیدند که در این بحران تنها نیستند و مسئولین امر با سرعت در صحنه و میدان حاضر شدند و فتنه کنترل شد.

۳.شبکه هایی که قصد نا امنی و آشوب داشتند هک بیلبوردها را نیز در دستور کار خود داشتند تا با از کار انداختن پمپ بنزینها و آماده شدن زمینه آشوب دستورات بیلبوردی برای آشوبگران صادر کنند اما گویا دقیق هماهنگ نشده بودند و نتوانستند بحران و اشوب میدانی درست کنند و احتمالا بخشهایی که در روزهای اخیر در کشف و ضبط سلاحهای قاچاق دستگیر شده بودند و یا دیگر اقدامات امنیتی باعث شد که هسته های میدانی نتوانستند وارد عمل شوند و این نکته نیز هوشیاریهای امنیتی واطلاعاتی و انتظامی را نشان میداد.
۴. برای کنترل بحران سریعا سیستم شهری و شهرداری به میدان آمد و با ارائه خدمات ویژه رایگان اتوبوسرانی و مترو، خدمت رسانی به شهروندان را افزایش داد تا کمک به حمل و نقل و سریع و آسان مردم شود.

۵.وزارت نفت به مردم آرامش خاطر داد که سهمیه کارت‎های سوخت تغییری نکرده است و تا صبح، سیستم آفلاینِ تمام جایگاه‎ها راه‎اندازی می‎شود و تا بعدازظهر هم امکان استفاده از کارت سوخت فعال می‎شود.همچنین این وزارتخانه در پیامکی به همه شهروندان اطمینان خاطر داد و اعلام کرد: نه بنزین گران می‌شود، نه سهمیه کارت سوخت‌ها حذف؛ به شایعات توجه نکنید.

۶.از ساعت ۱۱ صبح که بحران شروع شده بود تا ساعت ۲۰ بحران کاملا کنترل شد و جایگاههای بنزین به شرایط عادی خود برگشت..????

فارس:
فعالیت عادی جایگاه‌های سوخت تهران از ساعت ۲۰ امشب

با بررسی فتنه حمله سایبری به سیستم سوخت کشور و ورود سریع و به موقع و مدبرانه بخشهای مختلف در دولت و شهرداریها و رسانه ملی نشان داد که اگر مدیریت کشور در دست افراد خدوم و دلسوز و جهادی و انقلابی و کارآمد باشد توطئه های سنگین و در سطح ملی با سرعت و با کمترین آسیب به مردم و منافع ملی مدیریت میشود و فتنه فتنه گران در نطفه خفه میشود.‏

مشاهده استتوس

۱۴۰۰/۰۷/۲۹ ۱۱:۴۶:۳۳

طرح انتقال آب آشامیدنی به قزوین اجرایی شد

???? آرزوی دیرینه مردم قزوین به زودی محقق می‌شود/ پروژه عظیم انتقال آب آشامیدنی طالقان به قزوین کلید خورد/ انعقاد قرارداد انتقال آب سد طالقان به 15 شهر و 194 روستای رحمت اله مرادی ،خبرنگار علامه نیوز: لطف الله #سیاهکلی از انعقاد قرارداد انتقال آب شرب از سد طالقان به 15 شهر و 194 روستای استان قزوین خبر داد و گفت: سال ها به مردم استان وعده آب دادند اما نتوانستند تا امروز به وعده ها جامه عمل بپوشانند اما با همت همه دلسوزان استان توانستیم به شعارها عمل کنیم و به زودی مردم استان به آرزوی دیرینه خود که همان انتقال آب سد طالقان به قزوین است خواهند رسید.

▪️نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، انتقال آب گوارای سد طالقان را یکی از مطالبات به حق مردم استان قزوین به ویژه مردم شهرستان آبیک دانست و اظهارداشت: به دلیل آنکه اجرای این پروژه به بیش از دو هزار و 600 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و دولت نمی توانست این اعتبار را تأمین کند و شاید دهها سال زمان لازم داشت لذا برای اجرای این پروژه سرمایه گذار جذب کردیم و هم اکنون قرارداد اجرای این پروژه عظیم با بانک خاورمیانه منعقد شده است.

▪️سیاهکلی افزود: سهمیه استان قزوین از سد طالقان سالانه 60 میلیون متر مکعب خواهد بود که تاکنون فرآیند انتقال آب از طالقان به شهرستان آبیک 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با جذب سرمایه گذار و عقد این قرارداد، تعداد 194 روستا و 15 شهر استان از آب شرب سد طالقان بهره مند خواهند شد.

▪️وکیل مردم در خانه ملت همچنین به مشکلات امروز مردم در تامین آب اشاره کرد و گفت: آب شرب استان قزوین از طریق منابع زیرزمینی تأمین می شود که این جای بسی تعجب دارد، چرا استانی همچون قزوین که سرشار از چشمه ها و رودخانه های جاری است، باید آب شرب خود را از منابع زیرزمینی بدست آورد که این وضعیت نشان می دهد در گذشته مدیریت درستی در موضوع آب نداشته ایم و دچار چالش شده ایم.

▪️سیاهکلی، طرح انتقال آب از سد طالقان به استان قزوین را به عنوان یکی از بزرگترین طرح های انتقال آب شرب ایران دانست و افزود: از تلاش های دکتر جمالی پور استاندار، مهندس ملکی مدیرعامل آب منطقه ای، مهندس بیرنوندی مدیر آبفا و دیگر مسئولان خدوم و نمایندگان انقلابی استان برای تلاش های انجام شده و ملی کردن این پروژه عظیم، تشکر می کنم.

مشاهده استتوس

۱۴۰۰/۰۷/۰۸ ۱۳:۲۳:۳۱

پیام حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به مناسبت روز جهانی ناشنوایان؛
ناشنوایان عرصه ورزش را به محلی برای تجلی توانمندی خود تبدیل کرده اند

متن پیام دکتر سید حمید سجادی به مناسبت روز جهانی ناشنوایان به شرح زیر است:
بِسْم الله الرحمن الرحیم

ناشنوایان عزیز و پراحساس
ورزشکاران، قهرمانان و دلاوران از جامعه پرافتخار ناشنوایان
سلام و احترام خالصانه به وجود پرمهرتان

دنیای سکوتتان از احساس خالص زیبایی و محبت پر شده است ، با لب های فرو بسته انتقال معانی را با عمق جان به پیامی پرمحتوا و دلنشین تبدیل می کنید و کلام ,بی صدا را از عمق جان معنا می بخشید .
روز جهانی ناشنوایان، فقط روز شما عزیزان نیست،روزی است برای همه ی ما، که در ذهنمان باقی بماند،در همیشه ایّام مهر وجودی ، احساس درونی و محبت بی ریای شما را درک کنیم و باصداقتتان هم نوا شویم و در کنار هم ایرانی قوی بسازیم.
خداوند را شاکریم که جامعه ورزش ناشنوایان ایران اسلامی در عرصه های رقابتی آنچنان پرافتخار حاضر شدند که دنیای ورزش را به محل تجلی اراده و توانمندی خود بدل ساخته و با بروز قدرت جسمی و روحی، موجب عزت و سربلندی و برافراشتگی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در میادین معتبر جهانی گردیدند.
روز جهانی ناشنوایان را تبریک گفته و تاکید می کنم نسبت به انجام وظایف و رسالت های حاکمیتی وزارت ورزش و جوانان در قبال شما عزیزان ،در راستای توسعه زبرساختهای ورزشی ویژه ناشنوایان و افزایش خدمات بهتر و بیشتر مسوول هستم.
اینجانب به عزم و اراده ای که به مرحله ظهور و بروز رسانده اید، در حد کمال ، احترام می گذارم و دستان تان را به نشانه پشتیبانی از تلاش جانانه ای که برای سرافرازی ایران عزیز دارید، می فشارم.
از جدیت مسئولان فدراسیون ورزشهای ناشنوایان در جهت برنامه ریزی، راهبری و حمایت از جامعه ناشنوایان به نیکی یاد کرده و با خداقوت ، همچنان استمرار در خدمت رسانی را انتظار دارم.
سید حمید سجادی
وزیر ورزش و جوانان

مشاهده استتوس

۱۴۰۰/۰۲/۰۴ ۱۹:۴۱:۰۸

لغو طرح ترافیک از فردا تا پایان هفته در تهران

🎥سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا: برای کاهش ازدهام در وسایل حمل و نقل عمومی، طرح ترافیک از فردا یکشنبه تا آخر هفته در تهران برداشته می شود.

#چند_ثانیه
@chandsanieh

مشاهده استتوس