پیراهن ماکسی مدل بسیار مناسبی برای مهمانی است و تقریبا برای هر اندامی مناسب است. ما در اینجا نکاتی را در جته انتخاب درست بیان می کنیم:

1. چنانچه اندام بزرگی دارید، پیراهن ماکسی انتخاب کنید که اندازه دور کمر شما باشد. یک پیراهن ماکسی معمولی، بادکرده و مواج است و مانند لباس تونیک، روی بدن شما قرار می گیرد...پس مدلی را انتخاب کنید که اندازه باشد و کمر تنگ تری داشته باشد.

2. پیراهن ماکسی را با کفش پاشنه بلند بپوشید و با کفش  پاشنه کوتاه یا تخت استفاده نکنید، چرا که شما را شلخته و نامرتب نشان می دهد...پس تا جایی که می توانید با پیراهن ماکسی و کفش پاشنه بلند، قد خود را زیبا جلوه دهید.

3. جواهرات بزرگ و درشت استفاده کنید و یک کیف با سایز بزرگ حمل کنید..چرا که جواهرات درشت و بزرگ با کیف کوچک، با مدل های آزاد و راحت ماکسی همخوانی ندارد. بنابراین ظاهر خود را با لوازم جانبی بزرگ، کامل نمایید.

4. اگر کوچک اندام هستید، ندلهایی با طرح ها و تصاویر مینیاتوری کوچک بپوشید، این بهترین نمونه مدل ماکسی برای اندامهای کوچک است.

5. پیراهن تک رنگ بپوشید تا ظاهر نرو و ملایمی داشته باشید، از طرح ها و تصاویر برجسته در پیراهن ماکسی به همراه رنگهای شاد و تند خودداری کنید...بهترین رنگها: آبی ، ارغوانی، زرد و حتی قرمز روشن است.

  دانلود فایل ضمیمه

  زیزی گولو

  omid SABZ

  مد، زیبایی، تغذیه، تناسب اندام

  پیراهن..ماکسی..خوش