خودروی حمل پیتزای دومینو

تولید شورلت فریبنده و متخصص دومینو به نام DXP با یک فر گرم کن و فضای مورد نیاز برای حمل ۸ عدد پیتزا، دو بطری دو لیتری نوشابه و سس های مخصوص چهار سال زمان برد. این ماشین فقط یک صندلی مخصوص راننده دارد. حتی یک پروژکتور تصویر لوگوی دومینو را بر روی زمین می اندازد.
متاسفانه شکل DXP شبیه به یک تکه پیتزا نیست اما نمی توان انتظار داشت که همه عناصر جذاب در یک اتومبیل کنار هم جمع شوند.

4سال زمان برای تولید ماشین حمل پیتزای دومینو

 

4سال زمان برای تولید ماشین حمل پیتزای دومینو

 

4سال زمان برای تولید ماشین حمل پیتزای دومینو

Local Motors که سابقه ساخت یک خودرو چاپی سه بعدی را در پرونده خود دارد، یک مسابقه گروهی برای ارائه طرح جامعی از عناصر دیزاین را راه انداخت. این در حالی است که “Roush Enterprises”، توسعه دهنده پلت فرم اتومبیل بدون راننده گوگل، اجزای خودروی DXP را مونتاژ کرد. آژانس اصلی برند، Crispin porter + Bogusky، فروشگاه ارائه دهنده ردیاب دومینو و دیگر تبلیغات برجسته و شناخته شده نظیر (توانایی ارسال سفارش با پیام کتبی، توییت و emoji) بر روی طراحی ظاهر خودروی DXP کار کردند.

 

ماشین حمل پیتزای دومینو

۱۰۰ دستگاه خودرو شبیه به این در حال تولید هستند و تا پایان سال حین بالا بردن سرعت تحویل پیتزا به مشتریان در شهر هایی نظیر بوستون، دیترویت، هوستون، نیو اورلئان، سان دیه گو و سیاتل، به تبلیغ متحرک محصولات دومینو نیز خواهند پرداخت. با این وجود راندگان این خودرو ها از قوانین راهنمایی و راندگی نیز به طور طبیعی اطاعت می کنند.

ماشین حمل پیتزای دومینو

مشتریان خواستار تحویل پیتزای داغ و تازه تا حد ممکن از دومینو هستند. به گفته مدیر اجرایی خلاقیت آژانس تبلیغاتی “CP + B”، مت تالبوت، خودروی تحویل پیتزای DXP، با فر گرم کن خود می تواند بهتر از هر خودرویی غذا را تحویل مشتریان خود بدهد. از دیگر فواید کار با این اتومبیل می توان به تحویل سالم و تمام عیار نوشیدنی و سس به درب خانه های افراد اشاره کرد.

چهار سال زمان صرف شده برای ساخت این خودرو نشان از آزمایش دقیق آن دارد. این آزمایش ها در حوزه های قابلیت اشتعال، کارایی در هوای سرد، آب و هوای بارانی و استفاده بیش از حد آن انجام شدند که ۱۰ هزار مرتبه باز و بسته کردن درب فر گرم کن را در بر می گرفتند.

  کارستان

  saeed ahmadi

  خواندنی‌های مکمل کسب و کار

  خودروی حمل پیتزای دومینو | خودروی حمل پیتزا | ایده خودروی حمل پیتزا | ایده جالب خودروی حمل پیتزا