مصرف‌کنندگان همچنان مراکز خرید را انتخاب می‌کنند! + اینفوگرافیک

این روزها وقتی صحبت از خرید کالا می‌شود، خیلی‌ها پیشنهاد می‌کنند که از فروشگاه‌های اینترنی به‌دنبال کالای مورد نظر خود بگردید و آن را خریداری کنید، چرا که امکان جستجو و خرید از طریق اینترنت سریع‌تر و آسان‌تر است، همچنین از ترافیک و آلودگی هوا و … خبری نیست!
اما کمی صبر کنید؛ اگر بخواهیم در جایگاه مقایسه بین مراکز خرید و فروشگاه‌های اینترنتی قرار بگیریم، این مراکز خرید هستند که همچنان برنده هستند و مورد استقبال مشتریان قرار می‌گیرند.
online-shopping-vs-in-store-shopping
بنا‌بر جدیدترین آماری که منتشر شده است ۷۸ درصد از مشتریان ترجیح می‌دهند خرید خود را از فروشگاه‌ها انجام دهند. براساس این تحقیق هنوز هم ۷۳ درصد از خریداران تمایل دارند قبل از خرید کالا، آن را از نزدیک دیده یا لمس کنند.

علاوه‌بر این، مصرف کنندگان به‌صورت میانگین ۷٫۵ بار در ماه از مراکز خرید برای تهیه کالای موردنظر خود اقدام می‌کنند، این در حالی است که میانگین خرید از فروشگاه اینترنتی برای هر فرد چیزی حدود ۲٫۲ بار در ماه است. نسبت میزان خرید ماهانۀ مصرف‌کنندگان از مراکز خرید چیزی در حدود ۷ برابر بیشتر از مبلغی است که از طریق فروشگاه‌های اینترنتی صورت می‌گیرد.

میانگین زمانی که صرف انتخاب تا خرید کالا می‌شود در مرکز خرید زمانی در حدود ۵۴ دقیقه است و این زمان در یک فروشگاه اینترنتی ۳۸ دقیقه طول می‌کشد.

  کارستان

  محمد رضا کرمپور فیروزی

  اخبار کسب و کار و اقتصادی | اخبار بانکی، مالی و مالیاتی

  مراکز خرید | فروشگاه های اینترنتی | مصرف کنندگان | امار فروش مراکز خرید