بررسی ۱۰ شغل پر درامد در ۲ سال آینده

چه شغل‌هایی در سال‌های آینده محبوب تر و پر درامد تر خواهند بود؟ چه تخصصی می‌تواند به شما برای یافتن شغلی مناسب با درآمدی بالا در سطح بین‌المللی کمک کند؟ در ادامه نگاهی خواهیم داشت به ۱۰ شغل پردرآمد در آینده ای نزدیک.

۱. برنامه نویس برنامه‌های موبایل (درامد بین‌المللی: ۹۰ هزار دلار)

کاملاً قابل پیش‌بینی به نظر می‌رسید که این شغل محبوب‌ترین تخصص سال‌های آینده باشد. برنامه‌های موبایل همه روزه و در همه جا همراه ما هستند و بدون شک تأثیر بسزایی در زندگی انسان دارند. بیشتر کارشناسان بر این باورند که این شغل به رشد باورنکردنی ۲۳ درصد خواهد رسید.

۲. روان پزشکی با تخصص شرکت‌ها و سازمان‌ها (درامد بین‌المللی: ۸۰ هزار دلار)

یکی از عجیب‌ترین پیشرفت‌های اخیر در زمینه روانشناسی با همکاری شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ پدید آمده است. این شرکت‌ها به سرعت در حال درک کردن اهمیت روانشناسی در بهبود بازده کارمندان خود هستند. این شغل رشدی ۲۶ درصدی را در ۱۰ سال آینده پیش رو دارد.

۳. کارشناس مالی (درامد بین‌المللی: ۶۷ هزار دلار)

این شغل یکی سریع‌ترین پیشرفت‌های تاریخ را پیش رو دارد. در سال‌های آینده افراد زیادی با سرمایه‌های هنگفت و البته دانش کم پا به دنیای تجارت خواهند گذاشت و این افراد نیاز به کارشناسانی برای سرمایه گذاری نقدینگی خود دارند. رشد ۱۰ سال آینده کارشناسی مالی ۳۰ درصد پیش بینی شده است.

۴. محققین مالی (درامد بین‌المللی: ۴۵ هزار دلار)

فعالیت‌های مالی روز به روز پیچیده تر می‌شوند و در این بین افرادی وجود دارند که با بررسی شرایط موجود و داده‌های شرکت‌ها تصمیماتی صحیح اتخاذ خواهند کرد. رشد این شغل در ۱۰ سال آینده ۱۸ درصد پیش‌بینی شده است.

۵. طراح وب (درامد بین‌المللی: ۶۲ هزار دلار)

در سال‌های آینده تسخیر دنیا توسط اینترنت ادامه خواهد داشت و طراحان وب نیز شرایطی بهتر خواهند یافت. رشد ۲۰ درصدی این شغل قابل پیش‌بینی است هرچند شرایط فعلی این شغل نیز مناسب به نظر می‌رسد.

۶. مهندسین فضای سبز (درامد بین‌المللی: ۸۰ هزار دلار)

با توجه به مشکلاتی که اخیراً انسان‌ها برای فضای اطراف خود پدید آورده‌اند پیشرفت این شغل قابل پیش‌بینی است. در ۱۰ سال آینده رشد ۱۵ درصدی مهندسین فضای سبز را شاهد خواهیم بود.

۷. پرستاری (درامد بین‌المللی: ۲۹ هزار دلار)

تمامی خدمات پزشکی در سال‌های آینده رشدی قابل پیش بینی را پیش رو خواهند داشت و بدون شک پرستاری یکی از امن‌ترین شرایط کاری را دارا خواهد بود. رشد ۲۹ درصدی این شغل پیش‌بینی شده است.

۸. مربی ورزشی (درامد بین‌المللی: ۴۲ هزار دلار)

اهمیت ورزش بر هیچ‌کس پوشیده نیست و این اهمیت به شغل‌های مرتبط با ورزش منتقل خواهد شد. رشد ۳۰ درصدی این شغل در ۵ سال آینده قابل پیش‌بینی است. این شغل راهی مناسب برای علاقه‌مندان ورزش است که به دلایل مختلف نتوانسته‌اند ورزش حرفه ای را دنبال کنند.

۹. پرستار خانگی (درامد بین‌المللی: ۲۰ هزار دلار)

سن بشر به شدت به سمت سالخوردگی پیش می‌رود و این موضوع به رشد شغلی پرستاران خانگی کمک خواهد کرد. این شغل در سال ۲۰۲۲ شاهد رشد ۴۸ درصدی خواهد بود.

۱۰. مهندسین پزشکی (درامد بین‌المللی: ۸۶ هزار دلار)

مهندسین پزشکی از مهم‌ترین مشاغل ۲ سال آینده خواهند بود و رشدی ۲۷ درصدی را پیش رو خواهند داشت. این شغل علاوه بر درامدی مناسب از سطح اجتماعی خوبی در جوامع مختلف برخوردار است.

  کارستان

  محمد رضا کرمپور فیروزی

  اخبار کسب و کار و اقتصادی | اخبار بانکی، مالی و مالیاتی

  برنامه نویسی | درامد | روان‌ شناسی | شغل | ورزش