تحقیقات جدید دانشمندان نشان می‌دهد شخصیت انسان‌ها به طور دقیقی در ظاهر آن‌ها نمود پیدا می‌کند و از روی شکل ظاهری افراد می‌توان به شخصیت درونی آن‌ها پی برد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ با نگاه کردن به شخصیت افراد می‌توان به درستی خصوصیات اخلاقی آن‌ها مانند میزان اعتماد به نفس ، برون‌گرایی یا درون گرایی و حتی درستکاری آن‌ها را معین کرد.
 
چيزهايي که نشان دهنده شخصيت شماست
 
خط خطی هایتان شخصیت تان را لو می دهد: شما هم اگر بیکار باشید و یک خودکار یا مداد و کاغذ داشته باشید روی آن چیزهایی می‌کشید. ممكن است این خطوط درهم و مبهم، در نگاه اول چیز جالبی برای گفتن نداشته باشند ولی به اعتقاد بسیاری از روانشناسان این نوع نقاشی‌های ناخودآگاه نمایانگر درون و افكار ما هستند كه به دور از محدودیت‌های ذهن آگاه‌مان (خودآگاه‌مان) پدید می‌آیند و اسرار ناگفته‌ای از شخصیت ما را به تصویر می‌كشند.
 
حالت خوابیدن شما نشان دهنده شخصیت شماست: همه انسان‌‌ها یک حالت معمول خوابیدن دارند که در بیشتر اوقات در آن حالت می‌خوابند و از خواب بیدار می‌شوند.
 
کفـشهایتان نشان  دهنـده شخصیـت شماست: پژوهشی جدید توسط پژوهشگران آمریکائی این امر که، کفش ها تا حدودی نشان دهنده شخصیت فرد هستند را مورد تأیید قرار داده است.

  کارستان

  مریم خدایی

  فنون موفقیت شغلی و اجتماعی برای همه | خانواده، فرزندان، روابط همسران | ویژه دختران و پسران جوان | اطلاعات عمومی و جالب و خواندنی | فنون موفقیت تحصیلی و اجتماعی | دانش کامپیوتری، علمی، هنری و ...