روش های رسیدن به موفقیت مالی از زبان برایان تریسی

برایان تریسی از جمله اساتید موفقیت است که در زمینه های مدیریت دیدگاههای ارزشمندی دارد.از مدیریت فردی گرفته تا زمان و مالی.در این مطلب به روش های رسیدن به موفقیت مالی از زبان برایان تریسی می پردازیم:

 

افکار شما باعث موفقیت مالی شما می‌شوند
اولین کشف در مورد الگوهای فکرکردن در مورد ثروتمندان خودساخته این است که آن‌ها عادت دارند در بیشتر مواقع به شرایط استقلال مالی فکر کنند. در سنین جوانی یا در نقطه خاصی از زندگی، آن‌ها بر دستیابی به اهدافی خاص برای موفقیت مالی تمرکز می‌کنند.
ثروتمندان خودساخته برای خود این قانون را ایجاد می‌کنند تا هر فداکاری لازم برای دستیابی به این اهداف مالی را انجام دهند. آن‌ها زندگی مالی خود را صرف سازماندهی و سازماندهی مجدد می‌کنند تا جایی که همه موارد هماهنگ باشند و در حرکت به سوی تحقق آن اهداف خاص مالی به آن‌ها کمک کنند.
چگونه ثروتمندان خودساخته، اهداف مالی خود را تعیین می‌کنند
بسیاری افراد در رابطه با پول، عادت‌هایی خلاف عادت‌های ثروتمندان خودساخته دارند. اکثر افراد به جای تعیین اهداف مالی و فکر کردن در مورد پس‌انداز پول و موفقیت مالی، به خرج کردن و لذت بردن از هر پولی که به دست‌شان می‌رسد و هر چیزی که می‌توانند از دوستان‌شان قرض بگیرند یا در کارت اعتباری آنان موجود است، فکر می‌کنند. در مورد خصوصیات کارآفرینان موفق و راه‌های ایجاد تجارت موفق به سایت من با نام گزارش راه‌های ثروت مراجعه کنید.
در نقطه‌ای خاص از زندگی، هر فردی به چهارراه اهداف مالی خود می‌رسد. یک راه به سمت درآمد، پس انداز و جمع کردن پول می رود، درحالیکه راه دیگر به سمت درآمد، هزینه و قرض پیش می‌رود. به عنوان فردی بالغ و مسوول، باید تصمیم بگیرید که می‌خواهید به کدام راه بروید. مهم نیست که تاکنون در کدامین راه قدم برمی‌داشتید، شما آزادید راهی را که از امروز می‌خواهید سپری کنید، انتخاب کنید.

زندگی مالی خود را کنترل کنید
نقطه آغاز موفقیت مالی و پیوستن به جرگه ثروتمندان خودساخته برای شما، پذیرفتن مسوولیت زندگی مالی‌تان است. بسیاری از افراد هیچ‌گاه چنین کاری نمی‌کنند. بلکه به جای آن هیچ هدف مالی برای خود تعیین نمی‌کنند، روزها و پول خود را صرف می‌کنند، به شانس اعتماد می‌کنند با این عقیده که به هر حال، یک وقتی، کسی برای نجات می‌آید. آن‌ها هدف مالی تعیین نمی‌کنند بلکه بلیت بخت‌آزمایی می‌خرند، شرط‌بندی می‌کنند و به برد در بازار سهام فکر می‌کنند و همیشه برای پول نگرانی دارند. حقیقت این است که موفقیت مالی و پول با ثبات، پول دراز مدت است.
بسیاری از ثروتمندان خودساخته اهداف مالی و زندگی مالی خود را به نحوی سازماندهی می‌کنند که ارزش دارایی آن‌ها در هر سال ۸ تا ۱۰ درصد نسسبت به پولی که در ابتدای کار داشتند، افزایش می‌یابد. آن‌ها اهداف مالی خود را تعیین می‌کنند و درپی برنامه‌های ثروتمند شدن سریع و پول آسان نیستند. آن‌ها صبور، استوار و دوراندیش هستند. آن‌ها این قانون را برای خود می‌گذارند که طی سال‌ها پس‌انداز کنند و پول جمع کنند. آن‌ها قمار نمی‌کنند، خطر نمی‌کنند یا دنبال راه‌های سریع و آسان پولدارشدن نیستند. در نتیجه این روش تفکر در مورد پول، هر سال ثروت آن‌ها افزایش می‌یابد. ناگهان از مرز میلیارد می‌گذرند و همچنان به این راه ادامه می‌دهند.

ذهنیت یک ثروتمند خودساخته را در خود پرورش دهید
وقتی تبدیل به شخصی می‌شوید که می‌تواند اهداف مالی تعیین کند و یک میلیون دلار یا بیشتر پس‌انداز کند، می‌توانید شخصی باشید که دومین یا سومین میلیون دلار را هم می‌تواند به دست آورد. حتی اگر اتفاقی نامیمون رخ دهد و شما تمام پول خود را از دست بدهید، قادر خواهید بود دوباره آن را به سرعت بازگردانید زیرا شما تبدیل به شخصی شده‌اید که می‌تواند یک ثروتمند شود و وقتی که چنین شخصیتی را به دست آورید، هرگز آن را از دست نخواهید داد.
ثروتمندان خودساخته از روی شانس به این موفقیت مالی دست نیافته‌اند. برای اینکه یک میلیونر خودساخته شوید، باید اهداف مالی تعیین کنید و هر روز برای رسیدن به موفقیت مالی کار کنید.

  کارستان

  saeed ahmadi

  آموزش‌های کاربردی کسب و کار | مهارت‌های ضروری مدیران

  برایان تریسی | موفقیت مالی | موفقیت | موفقیت برایان تریسی | موفقیت مالی برایان تریسی | رسیدن به موفقیت از زبان برایان تریسی | روش های موفقیت مالی برایا