دوستان عضو کارستان سلام.

از اینکه با ما همراه هستید سپاسگزارم. مطمئن باشید به زودی عضویت شما در کارستان منبعی مهم برای رشد کسب و کار و معرفی بهتر خودتان و کسب درآمد بیشتر برای شما خواهد شد.

در حال حاضر اعضای ویژه کارستان که همگی با عضویت افتخاری و به صورت دعوتی پا به این سایت گذاشته اند این امکانات در اختیارشان است:

1. امکان ارسال مطلب به سایت.

با انتخاب اینکه مطالب در چه شاخه‌ای ارسال شود آن هم به صورت انتخاب چندتایی و امکان تعیین دسترسی کاربران یا بازدیدکنندگان به آن مطلب و نیز امکان تعیین مبلغ برای کسب اجازه بازدید از آن مطلب. یعنی شما می‌توانید با ارسال مطالب جذاب و مجاب کننده کاربر و بازدیدکننده به پرداخت مبالغ هرچند کوچک، اقدام به کسب درآمدهای خاص نمایید. چیزی که تاکنون در کمتر سایت ایرانی برای همه بازدیدکنندگان قابل استفاده بود.

2. امکان ارسال فایل برای فروش.

شما میتوانید هر نوع فایل دیجیتال را که ارزشمند میدانید و در سیستم خودتان دارید را با رعایت قوانین سایت، در سایت معرفی و با تعیین قیمت آن را به بازدیدکنندگان بفروشید.

3. امکان داشتن وبلاگ.

وبلاگ در کارستان تفاوت عمده‌ای با سایر وبلاگها دارد و آن این است که در کارستان هدف فقط توسعه کسب و کار و معرفی هر چه بیشتر آن و به نوعی روابط عمومی کسب و کارها و خود شما بعنوان متخصص است. موضوعات وبلاگ در کارستان به نوعی از پیش تعریف شده اس هرچند شما خودتان هم میتوانید موضوعات دلخواه خود را به آن اضافه کرذه و با عناوین دلخواه به ارسال مطلب به وبلاگ اختصاصی خود اقدام کنید.

به زودی:

به زودی امکانات جدیدی به کارستان اضافه خواهد شد که تاکنون یا در سایتهای ایرانی مطرح نبودند یا به صورت پراکنده و گمنام با عناوین ناشناس فعالیت میکرده اند. کارستان کاری می‌کند کارستان تا هر عضو بتواند از تخصص و مهارت و دانش خود سود کسب کند و به درآمدهای جدید دست یابد.

با ما همراه باشید و هر پرسشی بود با گزینه تماس با ما در میان بگذارید

 

 

  

  کارستان